کد خبر: ۴۲۵۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر



رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: پویایی، نشاط و انرژی جوانان متخصص در کنار تجارب ارزشمند پیشکسوتان ترکیبی از سرعت، دانش و پختگی است که به موفقیت منجر خواهد شد.
 
به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، در پی انتصاب «دکتر سیدحامد شیرازی بهشتی‌ها» به عنوان رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، اعضای هیأت رئیسه این دانشگاه با کارکنان، استادان و دانشجویان این دانشکده دیدار کردند.

در این نشست که با حضور مسئولین دانشکده دامپزشکی و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشکده برگزار شد، دکتر عسگری رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با معرفی دکتر سیدحامد شیرازی بهشتی‌ها به عنوان جوان‌ترین رئیس دانشکده واحد کرج، رویکرد جدید این دانشگاه را به کارگیری نیروهای متخصص جوان در کنار استفاده از تجارب و دانسته‌های پیشکسوتان عنوان کرد و گفت: پویایی، نشاط و انرژی جوانان متخصص در کنار تجارب ارزشمند پیشکسوتان ترکیبی از سرعت، دانش و پختگی است که به موفقیت منجر خواهد شد.

وی که در حضور جمعی از معاونین و مسئولین دانشگاه سخن می‌گفت با اشاره به جایگاه ویژه‌ای که دانشکده دامپزشکی و دانشجویان آن در دانشگاه دارند، به تشریح برنامه‌های آتی این دانشکده پرداخت.

دکتر عسگری همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های دلسوزانه دست اندرکاران این دانشکده، از همه استادان، دانشجویان و کارکنان خواست با تمام توان در این مسیر گام بردارند.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر بهشتی‌ها در این دانشکده روند پیگیری امور سریع‌تر طی شود.
مسئولین حاضر نیز در ادامه نشست توضیحاتی را در خصوص نحوه انجام امور اداری و آموزشی، مسائل و مشکلات جاری در دانشکده ارائه کردند.

در پایان با بررسی مسائل، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات مطرح شده، مسئولین به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضرین پاسخ دادند.


 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
3
1
تبریک ویژه به استاد عزیزم جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید حامد شیرازی بهشتی ها. که حقیقتا بکی از نخبگان جوان در عرصه دامپزشکی و حوزه علمیه می باشند امیدوارم مثل همیشه در این جایگاه نیز بدرخشند.
ناشناس
|
Germany
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
1
5
دانشگاه حوزه علمیه نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
4
1
اگر دانشگاه ها از سیستم آموزشی حوزه های علمیه الگوبرداری می کردند. فوق العاده موفق تر بودند. #پیوند حوزه و وانشگاه.
نظر شما
ادامه