کد خبر: ۴۲۳۸۷
 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با صدور حکمی سرپرست معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و دبیر شورای سیاستگذاری سما استان آذربایجان شرقی را منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، در متن حکم دکتر عزیز جوانپور خطاب به «دکتر محمد نریمانی راد» آمده است: با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و دبیر شورای سیاستگذاری سما استان» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوا و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، همه توان و کوشش خود را مصروف حفظ شئونات و مصالح و اموال دانشگاه نمایید.

دکتر نریمانی راد دارای مدرک دکتری تخصصی فیزیولوژی دامپزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و عضو هیات علمی گروه دامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و استادیار پایه یازده است.

وی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای هریس و ایلخچی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز را در سوابق کاری خود دارد. برگزاری چندین دوره مسابقات و جشنواره های موفق دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بعلاوه ایجاد و توسعه برنامه های اقتصادی دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی از جمله فعالیت های اوست.

 
 
نظر شما
ادامه