کد خبر: ۴۲۳۷۷



مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی فعالیت‌های این مجموعه را برای سلامت جامعه حیاتی دانست و گفت: فعالیت‌های دامپزشکی در هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر محمد اصغرزاده» بیان کرد: حتی در صورتی که اعتبارات مورد نیاز به موقع توزیع نشود، دامپزشکی فعالیت و وظایف خود را بدون توقف انجام می‌دهد چون به محض توقف اقدامات بهداشتی طغیان بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام را شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: دامپزشکی برای سلامت مردم و حفظ و حراست از سرمایه تولیدکنندگان حتی با حداقل اعتبارات مورد نیاز به هر طریق وظایف محموله را به نحو احسن انجام دهد تا گزندی به صنعت دام و طیور وارد نشود.

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی عنوان کرد: دامپزشکی هر ساله برنامه‌های بهداشتی و پیشگیرانه خود را طبق برنامه سازمانی به شکل منظم و مستمر اجرا می‌کند که بخش عمده‌ای از این خدمات به صورت رایگان انجام می‌شود.

دکتر اصغرزاده شرایط موجود خراسان جنوبی را مثبت ارزیابی کرد گفت: در حال حاضر شرایط خوبی به لحاظ پیشگیری از بیماری‌ها در استان داریم ولی این به معنای اینکه خطر انتشار بیماری‌ها وجود ندارد، نیست و مدام در تلاش هستیم تا با رصد و پایش واحدهای تولیدی از شیوع بیماری‌های مسری جلوگیری کنیم.


 

نظر شما
ادامه