کد خبر: ۴۲۲۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در جلسه کمیته فنی این اداره کل که با حضور روسای ادارات ستادی این مجموعه برگزار شد، تاکید کرد که در تعطیلات هفته پیش رو، خدمت رسانی و پاسخگویی را تعطیل نکنید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» اظهار داشت: لازم است تا واحدها و مراکز مرتبط نظیر کشتارگاه های دام و طیور خدمت رسانی خود را تعطیل نکرده و پاسخگوی مراجعین باشند و همچنین ادارات فنی اداره کل نیز با استقرار کارشناسان کشیک، پاسخگوی مراجعان و به ویژه صاحبان محموله های فرآورده های خام دامی باشند.

وی افزود: با توجه به تنگناهای اعتباری به ویژه در سال جاری، بایستی خدمت رسانی به بهترین نحو ممکن دراقصی نقاط استان در حوزه دامپزشکی انجام شود و برای تحقق این مهم، از ظرفیت بخش خصوصی دامپزشکی باید به نحو مطلوب بهره گیری شود.

شریعتی با اشاره به گرمای هوا و خطر بروز تب خونریزی دهنده کریمه کنگو ضروری دانست تا تدابیر لازم در این خصوص به ویژه در زمینه آموزش دامداران و سایر گروه های در معرض خطر تشدید شود.

وی گفت: با پی گیری به عمل آمده سم مورد نیاز برای سمپاشی دام ها و اماکن دامی تهیه شده و در حال توزیع است و لازم است دامداران همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
با سلام خدمت شما مدیر کل فهیم و محترم بنده بعنوان یک دامپزشک از شما میخاهم ............. اداره کل را تغییر دهید گویا ایشان در اداره فقط دوس ندارند ک کار مردم راه بیافتد با تشکر
نظر شما
ادامه