کد خبر: ۴۲۱۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
با پیگیری‌های اداره کل دامپزشکی استان اصفهان:
«دکتر شهرام موحدی» افزود: در زمان دریافت پروانه‌های نظارت بهداشتی، بازرسین مکلف به پرداخت حق ابطال تمبر مالیاتی می‌شدند که بصورت ماهیانه می‌بایست پرداخت می‌کردند ...



حکیم مهر: با پیگیری اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، مالیات مستقیم که به واسطه ابطال تمبر مالیاتی، علاوه بر مالیات بر حقوق در زمان دریافت پروانه نظارت بهداشتی دامپزشکی دریافت می‌گردید، برای مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان اصفهان لغو شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» در خصوص مالیات‌های پرداخت شده توسط مسئولین فنی و بازرسین بهداشتی دامپزشکی گفت: در زمان دریافت پروانه‌های نظارت بهداشتی، بازرسین مکلف به پرداخت حق ابطال تمبر مالیاتی می‌شدند، که با توجه به حقوق دریافتی این همکاران، مالیاتی نیز بصورت ماهیانه می‌بایست پرداخت می‌کردند.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با تاکید بر این موضوع که حداکثر اعتبار پروانه‌های صادر شده برای مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی بصورت سالیانه می‌باشد، اظهار داشت: حق ابطال تمبر برای الصاق در پشت پروانه ها با توجه به حقوق مشخص شده بسیار بالا می‌باشد، همچنین امکان جابجایی این افراد در مدت یکسال و صدور مجدد پروانه‌های بهداشتی برای محل جدید فعالیت سبب شده بود که بار مالی به این همکاران وارد گردد.

وی در ادامه با اشاره به نامه انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان اصفهان به اداره کل دامپزشکی در این خصوص و درخواست پیگیری جهت حل مشکل این افراد، تصریح کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته در جلسات مشترک اداره کل دامپزشکی و امور مالیاتی استان اصفهان، مقرر گردید نامه‌ای مکتوب جهت رفع این مشکل توسط اداره کل دامپزشکی استان اصفهان به آن اداره کل ارسال گردد تا پیگیری‌های بعدی توسط اداره کل امور مالیاتی استان صورت گیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به رایزنی‌های حضوری و تلفنی که توسط وی با مدیرکل امور مالیاتی استان صورت گرفته، افزود: در این مسیر گاهاً اشکالاتی مطرح می‌گردید و با توجه به استدلال‌های این اداره کل در خصوص مباحث مطرح شده و توجیه کارشناسان اداره کل امور مالیاتی در خصوص شرح وظایف مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی که در راستای خدماتی- بهداشتی می‌باشد، موافقت آن اداره کل در این رابطه به نتیجه رسید.

دکتر موحدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های ارزنده انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی استان اصفهان و با تاکید به نقش مهم نظارت بهداشتی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی در مراکز تولید، فرآوری، نگهداری و عمده عرضه فرآورده‌های خام دامی، خاطرنشان کرد: مدیران اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دامپزشکان فعال در بخش خصوصی را بعنوان یار همراهی می‌بینند و در هر زمانی که لازم باشد در جهت ایجاد فضای مناسب کاری و رفاهی اقدامات لازم را برای آنان انجام می‌دهند.



 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسئول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
1
0
در استان مازندران از ابتدا این کار انجام نمی شد .مقررات دست و پا گیر وضع می کنند بعد حذف می کنند و منت می گذارند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
2
۱.مسئول فنی حقوق بگیر است و مالیات حقوق وی باید توسط کارفرما کسر و به حساب امور مالیاتی واریز گردد و مسئول فنی تکلیف دیگری ندارد اگر منبع درآمد دیگری نداشته باشد.
۲.اداره کل دامپزشکی که "پروانه" برای مسئول فنی صادر می کند مکلف به ابطال تمبر می باشد.
۳. اگر سازمان دامپزشکی بخواهد گرفت و گیر مالیاتی مسئول فنی را حل کند باید صدور " پروانه " را متوقف کرده و صرفا به واحد مربوطه اجازه دهد که مسئول فنی مشخصی را بکار گیرد.
۴. اگر امور مالیاتی اصفهان از مسئولین فنی بهداشتی زائد بر حق تمبر مالیات دیگری مطالبه کرده خلاف عمل نموده که با توجه به مجرب بودن و اشراف کادر مالیاتی بسیار بعید است.
در نهایت معلوم نیست چه کسی چه نوع مالیاتی را متوقف کرده است!!
نظر شما
ادامه