کد خبر: ۴۲۱۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر



استاندار قم گفت: در رابطه با آنفلوآنزا در قم از اقدامات انجام شده تشکر می‌کنم، اما مواجهه با آنفلوآنزا تنها از عهده حاکمیت برنمی‌آید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ‌ایسنا‌، «سید مهدی صادقی» در شانزدهمین جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استانداری قم با اشاره به ضرورت پیگیری مشکلات تولید عنوان کرد: از بخش خصوصی انتظار می‌رود با انگیزه جدی و قوی‌تری روند تولید را پیگیری کنند.

استاندار قم افزود: دولت‌ها نیز به نوعی وظایفی در قبال حضور بخش خصوصی دارد و در رفع موانع نیز همکاری می‌کند اما اگر انگیزه پیگیری از بخش خصوصی سلب شود و تنها با مکاتبه پیگیر مسائل باشند، متضرر می‌شوند.

وی تصریح کرد: در صورتی که بخش خصوصی در میدان تولید با مانعی مواجه می‌شوند، بخش دولتی نیز باید وارد شود و مطالبات را دنبال کند.

استاندار قم در مورد مشکلات تولید در قم یادآور شد: یکی از ظرفیت‌های مهم در تولید، دامداری‌ها هستند، قرار شد دامداران در قالب تعاونی‌ها طرحی را برای رفع مشکلات ارائه کنند.

وی عنوان کرد: در رابطه با آنفلوآنزا در قم نیز از اقدامات انجام شده تشکر می‌کنم اما مواجهه با آنفلوآنزا تنها از عهده حاکمیت برنمی‌آید.

صادقی تصریح کرد: مرغداران و تعاونی‌ها و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و همچنین دامپزشکی که متولی اصلی است باید برای قرنطینه و مصون سازی چاره‌اندیشی کنند.

وی خاطرنشان کرد: تجربیات گذشته می‌گوید امسال با آسیب شناسی و ارائه طرح‌ها باید مشکلات را رفع کنیم و اگر موانعی وجود دارد با جدیت آن را در سطح استان و ملی دنبال نماییم.

استاندار قم گفت: آنچه موجب می‌‌شود جلسات فعال‌تر گردد این است که مسئولان در بخش خصوصی به ویژه در اتاق بازرگانی انگیزه‌ها را تقویت کنند تا کارها با کارشناسی و چکش‌کاری به خوبی آسیب شناسی و ریشه یابی شود و در نهایت بتوانیم مصوبات را عملیاتی کنیم.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک قمی
|
Belgium
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
....................... همکاران دامپزشک من چه خون دلهایی خوردن و میخورن ......................
نظر شما
ادامه