کد خبر: ۴۱۹۷۹
تعداد نظرات: ۵ نظر



«دكتر رفيعي پور» در جمع مدیران روابط عمومی ادارات کل استانی این سازمان در استان یزد اظهار داشت: روابط عمومی اولویت من بوده و در این حوزه به صورت شبانه‌روزی وقت صرف ميكنم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دكتر رفيعي پور در همايش سالانه روابط عمومي‌هاي سراسركشور كه به ميزباني استان يزد برگزار شد گفت:در حوزه کار دامپزشکی افتخار داریم که ما به سراغ مردم می رویم و جزو معدود دستگاه‌های اجرایی هستیم که اینچنین خدمت رسانی می‌کنیم. ما از جمله دستگاه‌های دولتی هستیم که صبح زود خودرو اداری آن در روستا تردد می‌کند و به عبارتی شروع فعالیت های دولت با شروع خدمات دامپزشکی در روستاست.

دکتر رفیعی پور افزود: به مدیران روابط عمومی ادارات کل توصیه می‌کنم در مناطق کاری حضور میدانی داشته باشند و پس از کسب اطلاعات لازم اطلاع رسانی گسترده را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: در حوزه تولید اگر دچار بیماری شویم اشتغال تهدید شده و به بزه در سطح جامعه افزوده می شود لذا دامپزشکی بسیار پر اهمیت است و تصریح می کنم زحمات همکاران ما تبیین نمی شود مگر به مدد مستند‌سازی روابط عمومی.

وی در ادامه صبحت های خود اضافه کرد: در حوزه رسانه و اطلاع رسانی مرز نداریم امواج رسانه‌ای کار خود را خواهند کرد خواه خوب باشد و خواه بد.

دکتر رفیعی پور خطاب به مدیران روابط عمومی حاضر در جلسه گفت: به پورتال‌ها و بروز رسانی آن اهمیت دهید چرا که در تمام ساعات روز مراجعه مردم به این پورتال‌هاست و سازمان دامپزشکی تنها سازمانی است که توانسته است نماد دولت الکترونیک را دریافت کند چرا که خدمات خود را به صورت الکترونیکی ارایه می‌دهد لذا بروز بودن پورتال‌ها و گسترش خدمات الکترونیکی سبب کاهش فساد و قطع آن می‌شود.

وی با اشاره به قانون دسترسی آزاد به اطلاعات افزود: سعی کردیم همه موارد را شفاف اعلام کنیم؛ به عنوان نمونه، برنامه اعزام‌ها را از طریق پورتال و فراخوان انجام می‌دهیم و شبهات رفع شده است.

دکتر علیرضا رفیعی پور اظهار داشت: شما مسئول روابط عمومی هستید یعنی اینکه ما و شما از رسانه‌ها بپرسیم چه اطلاعاتی در خصوص دامپزشکی دارند و یا سایر مردم و شهروندان چه اطلاعاتی دارند اگر اطلاعات آنها خوب است باید به عملکرد خود افتخار کنیم و اگر خوب نیست باید در سبک کار خود تغییر ایجاد کنیم.

وی یادآور شد اگر ۳۷ هزار عضو خانواده دامپزشکی، روزانه یک قدم برای دامپزشکی بردارند روزی ۳۷ هزار قدم برای دامپزشکی برداشته می‌شود.

دکتر رفیعی پور ضمن بیان اینکه، ما دستگاه حاکمیتی هستیم که جان و مال مردم در اختیار ماست و کار ما بی نهایت حساس و خطیر است و بایستی دقت لازم را در انجام امور خود داشته باشیم، افزود: برای موفقیت تمام علوم و از جمله دامپزشکی ۸۵ درصد این موفقیت به حوزه اطلاع‌رسانی برمی‌گردد لذا باید مسئولین روابط عمومی به شغل خود افتخار کنند.

رییس سازمان دامپزشکی کشور خطاب به مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استان‌ها گفت: اگر در حوزه دسترسی ذینفعان به مدیران کل و معاونین ایرادی هست حتما این نقص را برطرف کرده و تذکرات لازم را بدهید و این کوتاهی را به ما نیز منعکس کنید تا پیگیری کنیم.

وی گفت: همیشه اعتقاد داشته‌ام روابط عمومی بایستی سطح دسترسی به مدیران را در بهترین شکل فراهم کند و از طرفی مردم نیز با همکاران ما بتوانند به آسانی ارتباط داشته باشند.

وی افزود: همیشه باید پیوست کار ما و مشکل ما راهکار باشد و دیگر نگران حل مشکل نباشیم و این موضوع و مشکلات را از طریق افزایش سطح دسترسی رفع کنیم.

رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: روابط عمومی، اولویت من بوده و در این حوزه به صورت شبانه‌روزی وقت می گذارم و حامی تمام عیار روابط عمومی هستم و به کار در این حوزه اعتقاد دارم.

وی در خاتمه افزود: افزایش یا کاهش روابط دامپزشکی با سایر دستگاهها به روابط عمومی برمی‌گردد لذا معتقدم مشکلات دامپزشکی از دو طریق قابل حل هست: اول، افزایش سطح دسترسی و دوم، افزایش ارتباطات و روابط بین بخشی.

در پایان این مراسم ابلاغ اعضای شورای ملی روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور برای مسئولین ۵ استان تهران، کرمانشاه، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و فارس صادر شد و پس از آن نیز از روابط عمومی‌های برتر ادارات کل تقدیر به عمل امد که بنا به این گزارش، ادارات کل دامپزشکی استان‌های: تهران در زمینه شعار سال؛ خراسان رضوی در زمینه اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها، سمنان در زمینه تبلیغات و انتشارات، یزد در زمینه ارتباطات، قم در زمینه روابط عمومی الکترونیک، قزوین در زمینه مناسبت‌ها و نمایشگاه‌ها، خراسان جنوبی در زمینه نظارت و برنامه‌ریزی، استان خوزستان در زمینه توانمند سازی و ارتقای روابط عمومی، کرمان در زمینه پژوهش و افکارسنجی، کرمانشاه در زمینه ایده‌های نو در روابط عمومی و استان‌های خراسان شمالی و آذربایجان شرقی به طور مشترک در زمینه مستندسازی و ارشیو، حایز رتبه برتر شده و لوح تقدیر از رییس سازمان دامپزشکی کشور دریافت کردند.



انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر
|
France
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
0
جناب دکتر من خودم همکارتون هستم ، بارها خواستم ببینمتون نشده ، بهتره از خودتون شروع کنید و‌یک روز اختصاص بدید برا ملاقات مردمی و‌همکاران معمولی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
0
درود
اقای دکتر رفیعی پورشما هم امکان برقراری ارتباط با خودتون رو تسهیل کنیدتا مدیرانتون به شما تاسی کنند.
ناشناس
|
India
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
0
سلام، مدیر کل ........... روزهای بازدید عمومی تا پشت در اتاقش میری در عین بیکاری نمیذاره داخل بری و حرفتو بزنی و گویا لذت میبره پشت در اتاقش بشینن و اونا رو راه نده، .........................
دامپزشک
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
0
دکتر بهتره سری به ادارات کل استان ها بزنید معاونین ادارات کل هم منشی گذاشتند تا دسترسی به انها هم سخت شود چه رسد به مدیران کل .
دکتر خیلی بی اطلاعی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
والا ما که ی مدیر کل داریم تو مشد خودش بنده خدا از صب زود تا سرشب تو ادارس و هروقت هم ک اراده کردیم اگه جلسه نداشتن مارو پذیرفتن و با روی باز پاسخمونو دادن.دکتر شریعتی زنده باشی ایشالله
نظر شما
ادامه