کد خبر: ۴۱۹۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر



مدیرکل دامپزشکی لرستان در نشستی خبری با خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه به چگونگی عملکرد دامپزشکی در قبال وضعیت باغ وحش خرم آباد، ساختمان اداری دامپزشکی که در اختیار میراث فرهنگی می‌باشد و همچنین وضعیت تب برفکی در استان و همچنین برنامه‌های پیش رو پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، «دکتر توکلی» ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین در این نشست به بیان عملکرد دامپزشکی استان در حوزه‌های مربوطه پرداخت.

دکتر توکلی گفت: هدف مجموعه دامپزشکی استان کنترل و کاهش بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و همچنین فراهم نمودن سفره غذایی عاری از بیماری‌ها برای هم استانی‌های عزیز می‌باشد.

وی یادآورشد: تمام تلاش خود را در خصوص بازپس‌گیری ساختمان واگذار شده دامپزشکی به میراث فرهنگی استان انجام داده‌ایم و ضمن برگزاری جلسات متعدد با مسئولین ارشد استانی وقت و همچنین پیگیری‌های صورت گرفته از طریق استاندار لرستان، آقای دکتر خادمی، قول مساعدت و همکاری در این مورد داد.

دکترتوکلی افزود: واگذاری باغ وحش از ابتدا به دامپزشکی تصمیم درستی نبوده و وظیفه دامپزشکی در قبال باغ وحش، پیشگیری و کنترل بیماری‌ها در این مجموعه می‌باشد اما دامپزشکی تاکنون این وظیفه محوله را انجام داده و با مسئولین ارشد استانی مکاتبات و جلساتی در راستای واگذاری انجام گردید که درآخرین جلسه باغ وحش به شهرداری مرکزی خرم آباد واگذار شد که خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه در جریان موضوع می‌باشند.

توکلی یادآورشد: در آخرین جلسه باحضور اعضای مربوطه مصوب گردید از 20 اسفند 96 باغ وحش رسماً تحویل شهرداری گردد اما تاکنون در این خصوص شهرداری اقدامی به عمل نیاورده است.

در پایان با حضور معاونت توسعه و منابع انسانی و همچنین معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان به سئوالات مطرح شده مربوطه خبرنگاران پاسخ داده شد.


 










انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
واقعا سر آدم شاخ درمیاره فقط باغ وحش داریمون مونده بود
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
جالبه در خیلی از جاها محل احداث شبکه دامپزشکی قصبیه.حالاخودمون تو قصبیات گیر کردیم
نظر شما
ادامه