کد خبر: ۴۱۸۷۳



مدیر کل دیوان محاسبات خراسان شمالی با مدیرکل دامپزشکی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی، «دکتر احمدی» ضمن تکریم از حضور مدیر کل و سرپرست گروه حسابرسی دیوان محاسبات در دامپزشکی، بابت همه همکاری‌های صمیمانه و مساعدت‌ها تقدیر و تشکر نمود و عنوان کرد: بهره‌گیری از توصیه‌ها و رهنموهای ارشادی کارشناسان دیوان محاسبات، تاکنون برای مجموعه دامپزشکی استان رهگشا بوده است .

دکتر احمدی یادآور گردید: اگر همه بپذیرند که در موضوع سلامت جامعه انسانی و دامی پیشگیری بسیار کم هزینه‌تر از درمان است، به طور حتم در تخصیص اعتبارات مبارزه و پیشگیری به سازمان دامپزشکی توجه بیشتری خواهند نمود.

مدیرکل دیوان محاسبات عنوان کرد: در گذشته مدیران دیوان محاسبات با یک نگرش دادگاهی وارد دستگاهای اجرایی می‌شدند ولی امروزه به این نتیجه رسیدیم که فرهنگ‌سازی بهتر از پرونده‌سازی است و دیوان محاسبات همیشه به عنوان یک بازوی پشتیبان برای هر دستگاهی ایفای نقش می‌نماید.

پاکدل افزود: کار دامپزشکی بسیار سخت بوده و فعالیت‌های کارکنان این مجموعه که در جهت سلامت جامعه و تامین امنیت غذایی جامعه تلاش می‌کند ستودنی است.
 
وی ادامه داد: دامپزشکی بخش وسیعی از فعالیت خود را بر اصل پیشگیری بنا نهاده که با بهره‌گیری از این اصل یقیناً هزینه‌ها در حوزه درمان کاهش خواهد یافت که کمک بزرگی به اقتصاد کشور می‌باشد.

در این جلسه، کیامهر سرپرست گروه حسابرسی دیوان محاسبات در اداره کل دامپزشکی برای سال 97 معرفی گردید.


 

نظر شما
ادامه