کد خبر: ۴۱۸۳۰
 

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان شمالی و هیئت همراه با حضور در دفتر مدیرکل دادگستری استان با «حجت الاسلام جعفری» دیدار نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، «دکتر احمدی» مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تقدیر و تجلیل از بابت همه مساعدت ها و همکاری های صمیمانه مدیران و قضات محترم دادگستری، از مجموعه فعالیت های گسترده دامپزشکی در تامین و تضمین سلامت غذایی جامعه گزارشی ارائه نموده و خواستار تعامل هر چه بیشتر دادگستری بر تسریع دادرسی در پرونده های دامپزشکی شد.

مدیر کل دادگستری استان خراسان شمالی ضمن تکریم از خدمات و تلاش‌های دامپزشکی در جهت تامین سلامت جامعه عنوان کرد: دادگستری استان تمام توان خود را در جهت همکاری با دامپزشکی استان به کار خواهد گرفت تا پرونده های دامپزشکی و هر آنچه که مربوط به تامین سلامت و امنیت جامعه می‌باشد، بصورت اولویت دار در جریان افتد و برخورد قاطع صورت پذیرد.

«حجت الاسلام جعفری» خاطرنشان کرد: مسئولین حقوقی ادارات و سازمان ها، در حقیقت سربازان خط مقدم دفاع از حق و حقوق آن دستگاه و مردم به شمار رفته و در جهت احقاق حق وحقوق می بایست به اصل استناد و استدلال، به ویژه بهره گیری از مستندات را در سرلوحه کارها قرار دهند.

در این دیدار دکتر رمضانی معاونت سلامت، حسن سلیمی رئیس روابط عمومی و خانم منظور مسئول امور حقوقی اداره کل، مدیر کل را همراهی نمودند.

 
 
نظر شما
ادامه