کد خبر: ۴۱۶۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر


در دیدار مدیر کل دامپزشکی با فرماندار شهرستان جاجرم، «دکتر محبی» از لزوم حمایت فرمانداران در این حوزه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی، فرماندار شهرستان جاجرم در دیدار مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: کار دامپزشکی سخت و حساس است برای اینکه مردم و مسئولین از سختی کار شما آگاه شوند مستندسازی‌هایتان را در شورای مدیران استانی برای مسئولین به نمایش گذارید.

دکتر محبی خاطر نشان کرد: دامپزشکی با آن همه سختی و حوزه وظایف‌کاری را کسی نمی‌بیند. مگر کسانی که بطور مستقیم از این سازمان خدمات دریافت می‌کنند و کسانی که گرفتار بیماری و آسیبی از ناحیه دام شده باشند.

مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن تشریح حوزه وظایف سازمانی و گستردگی تنوع فعالیت‌ها در دامپزشکی بر لزوم حمایت فرمانداران از دامپزشکی را مورد تاکید قرار دادند.

دکتر احمدی یادآور شد اگر همه بپذیرند‌‌‌‌ که در بحث سلامت جامعه انسانی و دامی پیشگیری بسیار کم هزینه‌تر از درمان است، به طور حتم تخصیص اعتبارات مبارزه و پیشگیری به سازمان دامپزشکی اهتمام بیشتری خواهند داشت.

دکتر شاددل رئیس شبکه جاجرم در این دیدار با توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بالای دامپروری در منطقه شوقان از شهرستان جاجرم که ۱/۳ از جمعیت دامی را به خود اختصاص داده، بر تقویت و پشتیبانی هرچه بیشتر پست دامپزشکی شوقان تاکید ورزیدند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
ای بابا فقط حرف......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
دامپزشکی ودامپزشک بی ارزش دامپزشک زندگی نداره
نظر شما
ادامه