کد خبر: ۴۱۶۳۶



«دکتر محمدحسن بزرگمهری فرد»، استاد برجسته طیور کشور، مسئولیت ریاست کمیته علمی کنفرانس جهانی آنفلوانزای پرندگان را عهده دار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، در جلسه شورای مشورتی این کنفرانس که در محل سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید، این تصمیم اتخاذ شد. دکتر محمدحسن بزرگمهری فرد، متولد ۱۳۲۲ خورشیدی، استاد بازنشسته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران است. وی در سال ۱۳۴۵ موفق به فارغ التحصیلی در مقطع دکترای حرفه‌ایی رشته دامپزشکی از دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران شد و در سال ۱۹۷۵ میلادی، مدرک دکترای تخصصی خود را از دانشگاه دابلین در ایرلند جنوبی دریافت نمود.

ایشان تاکنون بیش از یازده کتاب تخصصی را تالیف و ترجمه نموده‌اند، در بیش از ۲۵ پایان نامه، بعنوان استاد راهنما حضور داشته‌اند و بیش از ۱۴ طرح پژوهشی را مدیریت نموده‌اند.

عضویت در هیئت تحریریه و هیئت داوران بیش از ۱۰ مجله تخصصی، کمیته آموزش دامپزشکی و تخصصی وابسته به شورای آموزش پزشکی و تخصصی رشته‌های پزشکی وزارت فرهنگ و آموزش عالی، عضویت در هیات ممتحنه رشته تخصصی بیماری‌های طیور، ریاست بخش بیماری‌های طیور دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، ریاست شاخه علوم درمانگاهی فرهنگستان علوم، مشاور سازمان دامپزشکی کشور، عضویت در کمیسیون‌های ثبت واکسن دارو و مکمل‌های سازمان دامپزشکی کشور، تنها بخشی از جمله سمت‌های این استاد ارزشمند است.

کنفرانس جهانی آنفلوانزای پرندگان طی روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.



نظر شما
ادامه