کد خبر: ۴۱۶۲۱
 

مسئول ستاد اجرایی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان با حضور در دفتر استاندار قم، با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، استاندار قم با اشاره به خسارت سنگین مالی ناشی از تلفات مرغداری های قم در سال گذشته، گفت: بایستی تدابیر پیشگیرانه در رابطه با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان سنجیده شود .

«سید مهدی صادقی» استاندار قم در دیدار مسئول ستاد اجرایی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان سازمان دامپزشکی کشور، با اشاره به تلفات بی سابقه ی مرغداری های قم در سال 96 گفت: این مسئله بایستی به صورت کارشناسی آسیب سنجی و راه حل های اجرایی آن عملیاتی شود .

استاندار قم با تاکید بر هماهنگی نهادهای مرتبط در استان قم جهت جلوگیری از وقوع مجدد چنین خساراتی، افزود: استان قم به لحاظ جغرافیایی در مرکز کشور واقع شده است و همین مسئله ضرورت افزایش کنترل ها را دوچندان می کند .

صادقی خاطرنشان کرد: بایستی تدابیر پیشگیرانه در رابطه با آنفلوانزای پرندگان اندیشیده شود تا شاهد وقوع مجدد چنین رخدادهایی نباشیم .

«دکتر کریم قانعی» مسئول ستاد اجرایی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان نیز با اشاره به توجه خاص وزارت جهاد کشاورزی به حوزه ی دام و طیور گفت: ضمن پیگیری پرداخت ضررهای مالی مالکان مرغداری ها، در صدد انجام اقدامات لازم در زمینه ی پیشگیری از بیماری آنفلوانزای پرندگان هستیم.

 
 
نظر شما
ادامه