کد خبر: ۴۱۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی از پرداخت بالغ بر 7 میلیارد و 837 میلیون ریال غرامت در سال 96 به صاحبان طیور بومی و صنعتی معدوم شده در بحث کنترل و پیشگیری از بیماری انفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر کامیار داهیم» گفت: در راستاي حمايت از صنعت دامپروري و مرغداري استان و بالا بردن بهداشت عمومي جامعه و تأمين بخشي از خسارات وارده به صاحبان طيور بومی معدوم سازی شده در بحث کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری انفلوانزای فوق حاد پرندگان، اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی طی 12 ماهه سال 96 بالغ بر 7 میلیارد و 837 میلیون ریال غرامت پرداخت نموده است.

دکتر داهیم با اشاره به اینکه غرامت پرداختی به صاحبان طیور بومی از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین و در اختیار اداره کل دامپزشکی استان قرار گرفته است، گفت: با توجه به تنظیم صورتجلسه و تقویم بهای طیور، غرامت به صاحبان طیور معدوم سازی شده با حضور نماینده اداره کل دامپزشکی استان پرداخت گردیده است.

لازم به ذکر است در سال 96 بیش از 83 هزار قطعه طیور بومی و صنعتی در بحث پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان آذربایجان غربی معدوم سازی شده است.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
سلام 70 میلیارد تومان غرامت برای 83 هزار قطعه طیور قطعه ای چند حساب کردند؟؟؟؟
نظر شما
ادامه