کد خبر: ۴۱۵۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر



جلسه کمیته ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی با حضور اعضای این کمیته در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، در راستای اجرای دستورالعمل ماده19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی، اولین جلسه کمیته هماهنگی اجرای این دستورالعمل در سال 97 در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان تشکیل گردید.

در این جلسه «دکتر امید جمشیدی» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان ضمن تاکید بر ضرورت اجرای دستورالعمل یاد شده، آن را گامی موثر در راستای حفظ حقوق مسئولین فنی و ارتقاء کیفیت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی ارزیابی نمود.

وی به لزوم همکاری تنگاتنگ نظام دامپزشکی استان در اجرای کامل این موضوع اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای ماده 19 در افزایش سطح کمی و کیفی نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی موثر است و مسئولان بهداشتی دامپزشکی مستقر در مراکز تولیدی با استقلال مالی که خواهند داشت وظایف خود را بدون هیچ گونه محدودیتی انجام می‌دهند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گفت: از سال گذشته که اجرای ماده 19 در سازمان دامپزشکی و بالطبع در استانها کلید خورده، این اداره کل مکاتبات با کلیه کارفرمایان مرتبط در این زمینه را بخوبی انجام داده و بر این اساس کلیه قراردادهای منعقده در این حوزه که تعداد آنها به بیش از 21 قرارداد می رسد، طبق دستورالعمل‌های موجود تنظیم گردیده است.

دکتر جمشیدی از واگذاری کلیه امور مربوط به ماده 19 به شورای نظام دامپزشکی استان در صورت تائید سازمان دامپزشکی کشور خبر داد و گفت: مراتب طی نامه کتبی و طرح در جلسه مدیران سازمان دامپزشکی کشور در آینده نزدیک مطرح که در صورت تائید نهایی این مهم به شورای نظام دامپزشکی استان واگذار و توسط این اداره کل نظارت خواهد شد.

در ادامه جلسه که با حضور نمایندگان اداره کل دامپزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای نظام دامپزشکی استان، انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی، تشکیل گردید، نقطه نظرات کارشناسی جهت اجرای دستورالعمل اخذ و مقرر شد بمنظور قطع ارتباط بین کارفرما و مسئولین فنی از طریق صندوق رفاه نظام دامپزشکی قرارداد‌ها تنظیم و مدت قرارداد‌ها متناسب با مدت زمان اعتبار پروانه بهداشتی مسئولین فنی تنظیم گردد.


 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
بعد از جلسه همانند یک رویای شیرین همه چیز فراموش خواهد شد
ناظر کشتارگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
سلام.بنده ناظر فنی کشتارگاه دهدشت هستم خود اداره کل و اداره شهرستان اجازه نداد بنده اجرای ماده ۱۹ را در مورد کشتارگاه دهدشت پیگیری کنم حتی گفتن به جنابعالی ربطی ندارد!!!! بنابراین این جلسات ..............
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
باسلام.من مسئول فنی کشتارگاه دام یاسوج هستم.همین اقای دکتر جمشیدی ودکترپاکباز رییس نظام استان و دکتررجب زاده معاون دامپزشکی همه موقع قراردادنوشتن من گفتن مبلغ قراردادیه چیزتوافقی هست ن حمایتی ن هیچ کار دیگه ای نکردن اینا همش شعار هست
نظر شما
ادامه