کد خبر: ۴۱۵۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
در راستای طرح حمایت از توسعه و اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری:
کارمزد تسهیلات طرح حمایت از توسعه و اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ۶ یا ۱۰ درصد خواهد بود ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی در نامه ای به استانداران سراسر کشور، خواستار بهره مندی دامپزشکان از مزایای طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری شد.

به گزارش حکیم مهر، بر اساس این طرح، به متقاضیان تجهیز، نوسازی و یا تاسیس مراکز بهداشتی- درمانی دامپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر، تسهیلات با کارمزد 6 یا ۱۰ درصدی اعطا خواهد شد.

مقدار این تسهیلات برای تجهیز و راه اندازی داروخانه دامپزشکی 100 میلیون تومان (+ 300 میلیون تومان سرمایه در گردش)، کلینیک دامپزشکی 50 میلیون تومان، مراکز مایه کوبی دامپزشکی 20 میلیون تومان، آزمایشگاه دامپزشکی 400 میلیون تومان، درمانگاه، پلی کلینیک و بیمارستان دامپزشکی 500 تا 800 میلیون تومان خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح «کلیک» نمایید.

 

منبع: روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
فقط دامپزشکان؟ سایر رده ها بوقن؟ تا کی باید ما نادیده گرفته بشیم .والله این گرایش دامپزشکی رو از رشته های ما حذف کنید تا دیگه حداقل دلمون نسوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
با اینا پولشون کجا بود بدن...
ّّ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
معمولا" از حسابهای مردم برمیدارن و معمولا" به هرکسی که دوست دارن میدن . اگر هم بخواهید برید بدون رابطه وام بگیرید آنقدر دنگ و فنگ و مدرک و وثیقه و شرایط جلوی پاتون میزارن تا خودتون از خیر گرفتنش بگذرید !! این البته از تجربه های فراوان سالها فعالیت عرض میکنم .
نظر شما
ادامه