کد خبر: ۴۱۵۵۹
 

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تعامل ادارات مرتبط با دامپزشکی می تواند تکمیل کننده وظایف این مجموعه و تامین امنیت غذایی جامعه باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، نشست مشترک مدیر کل دامپزشکی و «سردار خلیل واعظی» فرماندهی انتظامی استان بوشهر صبح روز سه شنبه 28 فروردین برگزار شد .

در این نشست «دکتر مرتضی بحرانی» اظهار داشت: با توجه به حساسیت تامین و تضمین سفره غذایی مردم و ارتقاء سطح عرضه بهداشتی فرآورده های پروتئینی در کنار قوانین و دستورالعملهای موجود سازمان دامپزشکی کشور نیازمند همکاری دستگاههای مرتبط هستیم .

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر افزود: یکی از دستگاههای مهم اجرایی که تاکنون نیز تعامل کارسازی با مجموعه دامپزشکی داشته، نیروی انتظامی بوده که انتظار می رود این همکاری که راستای تامین سلامت جامعه حرکت می کند همچنان تداوم داشته باشد و بخصوص با کنترل مبادی ورودی استان شاهد کمترین مخاطره بهداشتی و شیوع بیماریها در سطح استان باشیم .

در ادامه سردار خلیل واعظی فرماندهی انتظامی استان گفت: دامپزشکی را یکی از دستگاههای مهم اجرایی می دانیم که وظایف خطیر این مجموعه در تامین سلامت جامعه تاثیر بسزایی دارد و تعامل ادارات مرتبط با دامپزشکی می تواند تکمیل کننده وظایف این مجموعه باشد .

سردار واعظی افزود: همکاری لازم نیروهای انتظامی در مبادی ورودی و همچنین در سطح شهرها با گشت های نظارت بهداشتی دامپزشکی را در دستور کار قرار داشته و داریم در این امر مهم آماده همکاری های هرچه بیشتر با مجموعه دامپزشکی در جهت تامین سلامت غذایی جامعه هستیم.

 
 
نظر شما
ادامه