کد خبر: ۴۱۵۵۷
 

یک مرکز جمع آوری شیر در چناران به علت عدم بکارگیری مسئول فنی بهداشتی پلمپ شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی چناران، رئیس شبکه دامپزشکی چناران گفت: در راستای ساماندهی مراکز جمع آوری شیر و تامین امنیت غذایی شهروندان، طی بازدید از مراکز جمع آوری شیر، مراکز فاقد شرایط بهداشتی پلمپ می شود.

«دکتر سیاح» اظهار داشت: اكيپ ويژه نظارت بر توليد و توزيع شير خام شبکه پس از بازدید های مستمر از مراکز جمع آوری شیر، یک مرکز غیربهداشتی به دلیل عدم بکارگیری مسئول فنی بهداشتی و عدم رعایت مسائل مرتبط با بهداشت و سلامت توسط اکیپ نظارت این شبکه پلمپ شد.

وی خاطر نشان كرد: اكيپ ويژه نظارت بر توليد و توزيع شير خام در اين شهرستان با تمام توان و به صورت شبانه روزي بر فعاليت‌هاي مراكز جمع‌آوري شير خام و خودروهاي حمل بهداشتي شير نظارت دارد.

این مسئول ضمن اشاره به وجود 5 مرکز جمع آوری شیر در شهرستان از دامداران خواست: ضمن همکاری با دامپزشکی، شیر تحویلی خود را تحت ضوابط بهداشتی به مراکز جمع آوری شیر تحویل دهند تا بدینوسیله گام موثری در ارتقای بهداشتی شیر و تامین امنیت غذایی جامعه برداشته شود.

دکتر سیاح از شهروندان خواست كه فرآورده‌هاي خام دامي مورد نياز را از مراكز مجاز و تحت نظارت دامپزشكي تهيه كنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتي در مراحل توليد، توزيع و عرضه فرآورده‌هاي خام دامي مراتب را با شماره تلفن 46122161 به شبكه دامپزشكي شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت كارشناسان كنترل بهداشتي اقدامات لازم را انجام دهند.

 
 
نظر شما
ادامه