کد خبر: ۴۱۵۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر



«دکتر محمد رشتی‌باف» افزود: طی سال‌های قبل تمام دغدغه ما این بود که اصلاحات ساختاری در کشتارگاه‌های طیور رخ دهد و خوشبختانه این موضوع به ثمر نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، وی گفت: در پی تغییرات ایجاد شده، حال نیاز به نگاه بهداشتی مدیران این کشتارگاه‌ها و پرسنل آنها در زمینه مسایل بهداشتی این واحدها داریم و اگر رعایت شوند محصول آنها به سمت سلامت بیشتر پیش می‌رود.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تاکید کرد: دادستانی به شدت از اجرای ماده 19 حمایت می‌کند و لازم است ناظرین بهداشتی ما با اتکای این پشتوانه برخورد لازم را با تخلفات داشته باشند.

در ادامه این جلسه رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت: در وهله اول به عنوان دامپزشک باید وظیفه خود را صحیح انجام دهیم و ذکر این نکته هم ضروری است که بعضا با مقاومت‌هایی دراین راه روبرو می‌شویم.

وی خاطر نشان کرد: شما باید مدیر را با خود همراه کنید و نه اینکه مدیر شما را با خود همراه کند و در مواردی که مدیران کشتارگاه‌ها با سیاست‌های بهداشتی همراهی نمی‌کنند، اعلام کنید.

«دکتر غلامحسین صاحبی» گفت: به دنبال ساز و کارهایی هستیم تا محصولی پاک و سالم را به مصرف کننده برسانیم و برای این مورد لازم است مدیران کشتارگاه‌ها را با توجیهات و دلایل فنی و بهداشتی با خود همراه کنید تا با این سیاست برند و نشان آن مجوعه را نیز ارتقا دهید.

وی گفت: طوری مدیریت کنید که زیر سوال نباشید و همواره رو به جلو گام بردارید.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
خدا بخیر کنه ولی زیاد صمیمی نشین خطرناکه میدونید که چی میگم یه وقت برعکس جواب میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
سازمان دامپزشکی باید دامپزشک رو به کشتارگاه دام و طیور تحمیل کنه ۰ قرارداد دامپزشک با کشتارگاه یکساله هست طبق ماده ۱۹ ۰ اگر کارفرما از دامپزشک ناراضی باشه به خاطر گیر دادن دکتر به مسائل بهداشتی سال بعد با یه دکتر دیگه قرارداد میبنده ۰ سازمان دامپزشکی چه حمایتی میخواد بکنه از دامپزشکی که کارشو درست انجام میده!
نظر شما
ادامه