کد خبر: ۴۱۴۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر



رییس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به لزوم افزایش همکاری‌ها بین سازمان دامپزشکی و جامعه دانشگاهی کشور گفت: در شرایط فعلی لازم است تا تمام موانع عدم همکاری بیشتر در این زمینه مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی کشور، «دکترعلیرضا رفیعی‌پور» در دیدار نوروزی با دکتر وجگانی رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، با بیان اینکه سازمان دامپزشکی از انجام هرگونه کار تحقیقاتی در تمام حوزه‌های مربوط به سازمان استقبال می کند، اظهار کرد: هدف ما این است که هسته‌ها و کمیته‌های پژوهشی در زمینه‌های مختلف بین سازمان دامپزشکی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران ایجاد شود .

همچنین «دکتر وجگانی» رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در این دیدار با ابراز تمایل به افزایش همکاری ها،عنوان کرد:لازم است به مساله آموزش دانشجویان در خارج از دانشگاه و مباحث مربوط به اشتغال آن‌ها توجه ویژه‌ای شود که در این زمینه خواستار حمایت سازمان دامپزشکی کشور هستیم.

وی ادامه داد: دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران این آمادگی را اعلام می‌کند که برای انجام تمام کارهای آزمایشگاهی در بحث بیماری‌ها کمک رسان سازمان دامپزشکی کشور باشد.




انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
واقعا این ارتباط می تواند کمک کننده باشد به شرطی که در حد حرف نباشه
دکتر راغب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
امکان نداره
..............................
شاهد مثال عرض کنم خدمتتون:
اگر سازمان دامپزشکی برا نظر متخصصین ارزش قائل بود دوباره تزریق عضلانی واکسن بی خاصیت تب برفکی هندی را تجویز نمی کرد دو هفته پیش استاد دانشگاه شیراز چی گفتند برا همین واکسن؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
احتمالا منظور دکتر راغب فرمایشات دکتر نوری استاد دانشگاه شهید چمران اهواز هستش
نظر شما
ادامه