کد خبر: ۴۱۴۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس سازمان دامپزشكی كشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: همکاران ما در این حوزه نه یک شیفت، بلکه سه شیفت در ۳۶۵ روز سال مشغول فعالیت هستند ...
 

حکیم مهر: رییس سازمان دامپزشكی كشور  گفت: سازمان دامپزشكی در حوزه بهداشتی و شرعی حافظ جان و مال مردم است كه در همین راستا نیز وظیفه خطیری بر دوش آن گذاشته شده است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشكی كشور، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی و نمایندگان ولی فقیه در ادارات كل دامپزشكی استان ها با بیان اینكه برای انجام این مسوولیت ٤٠ هزار نفر عضو ارتش بزرگ امنیت غذایی هستند، گفت: علاوه بر این ١٠ ها هزار نفر نیز با این مجموعه فعالیت می كنند تا بتوان نیاز های غذایی جامعه را به نحو أحسن تامین كرد .

رییس سازمان دامپزشكی كشور با اشاره به تاثیر نظارت نمایندگان ولی فقیه در عرضه محصولات گفت: سال گذشته خسارات زیادی را به دلیل وجود بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان متحمل شدیم که اگر این نظارت ‌ها نبود احتمال افزایش میزان خسارات وجود داشت که با همت نمایندگان ولی فقیه و ناظران بهداشتی از این مساله جلوگیری شد .

رفیعی‌پور با تاکید به این موضوع که همکاران ما در این حوزه نه یک شیفت بلکه سه شیفت در 365 روز سال مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: به دلیل حساسیت این حوزه و اهتمام همکاران ما در امر نظارت، وضعیت توزیع کاملاً بهداشتی صورت می‌گیرد که این موضوع قابل تقدیر است .

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی نیز در این دیدار گفت: بنده هیچ گزارشی را مبنی بر ایجاد مشكل در حوزه تامین مواد غذائی در ایام عید دریافت نكردم و مهم تَر آنكه تامین نیاز غذایی شهروندان با اهتمام وزارت جهاد كشاورزی و سازمان دامپزشكی كشور تماما توسط تولیدات داخلی صورت گرفت.

«آیت الله تقوی» با بیان اینكه تامین مواد غذائی در ایام عید بدون نیاز به واردات هیچ محصولی به خوبی صورت گرفت، اظهار كرد: یكی از مسائلی كه باید به آن توجه شود اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده در این حوزه است .

وی با اشاره به اقدامات و عملكرد وزارت جهاد کشاورزی،گفت: به اعتقاد من این وزارتخانه همیشه آماده رفع نیاز‌های شهروندان در حوزه یاد شده است و با توجه به اینکه این وزارتخانه مهم‌ترین نیاز شهروندان را تامین می‌کند می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌ها قلمداد کرد .

به گفته نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی در این بین لازم است که نمایندگان ولی فقیه در تمام استان‌ها علاوه‌ بر وظیفه‌ای که بر عهده دارند در حیطه نظارت بر ارائه محصولات پروتئینی به شهروندان در حوزه فرهنگسازی و اطلاع رسانی نیز گام‌های موثری بردارند .

آیت‌الله تقوی  خطاب به نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها گفت: نباید اینگونه تصور شود که شما عزیزان تنها کارمندان سازمان دامپزشکی هستید چراکه این حوزه نیاز به کارمند ندارد و شما باید اینگونه تفکر کنید که آمده‌اید تا رسالت طلبگی خود را در راستای فرهنگ‌سازی در تمام حوزه ها انجام دهید .

وی با تاکید به این مساله که باید زمینه برای ارتقا و پیشرفت کارکنان ایجاد شود،تاکید کرد: اگر هر فردی در هر حوزه‌ای توانایی دارد وظیفه شما است تا با تشخیص توانایی فرد نسبت به جذب و پیشرفت افراد اقدام کنید .

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی با بیان اینکه برای انجام کار‌ها در هر اموریی باید برنامه‌ریزی داشته باشیم،عنوان کرد: لازم است که با درس گرفتن از تجربیات گذشته بهترین راهکار‌را برای اجرای برنامه‌های خود در نظر بگیریم چراکه تنها در این شرایط است که می‌توانیم موفقیت را ازآن خود کنیم .

آیت‌الله تقوی ضمن دعوت حاضرین در جلسه به تقوا، بر اهمیت برنامه‌ریزی در امور به‌ویژه کار‌های مربوط به حوزه وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: به اعتقاد من وزارت جهاد کشاورزی یک وزارتخانه بی‌نظیر است چراکه اگر روزی تعطیل شود تامین نیاز‌های اساسی شهروندان با مشکلات عمده مواجه خواهد شد .

همچنین در این مراسم «حجت الاسلام حمزه کلانتری» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه سازمان دامپزشکی در خط مقدم حمایت از کالای ایرانی قرار دارد، عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی یکی از مکان‌هایی است که می‌تواند صراحتاً ادعا کند که در مسیر حمایت ازکالای ایرانی گام بر می‌دارد.
وی با اشاره به و وظیفه اصلی سازمان دامپزشکی کشور،گفت:حفظ و احیا ارزش‌های دینی و فرهنگی و همچنین هدایت سازمان دامپزشکی در راستای آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری دو وظیفه اصلی ما است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه ما در قبال مقام معظم رهبری مسوول هستیم و باید در مقابل ایشان پاسخگو باشیم، اظهار کرد: سازمان دامپزشکی کشور در تحقق شعار امسال که حمایت از تولید داخلی است وظایفی بر عهده دارد  که باید به‌خوبی آن‌ها سر و سامان بخشد .

 
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
خیلی خوب است که دکتر رفیعی تعاملاتشان را با نماینده ولی فقیه تقویت میکنند انشالا به نفع مجوعه خواهد بود
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
همه وزراتخانه ها مدعی اصل اصل کالای ایرانی هستند حال باید یک نفر به ان عزیزان گفت پس نتجه عمل چیز دیگری است . موضوع بعد اینکه آیا تا بحال سازمان و مسئولین دفاتر آماری دارند که در نتیجه نظارت شرعی بلائی یا آفت اخلاقی از جامعه کم شده باشد باز هم منصفانه به موضوع بنگریم هیچ ثمری نداشته چرا که زندانهای کشور پراز مجرمین ، طلاق و آسیب های اجتماعی فقر فحشا فقط نسبت به دهه 60 واویلاست . ولی از بچگی دیدم آن قصاب روستا اول به آن حیوان زبان بسته آبی میداد و بعد چه زیبا به یقین نام خدا بسم الله را به زبان جاری میکرد . بخدا من بچه مسلمانم بیائیم منصفانه نتیجه عملکرد ها را بررسی کنیم
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
حوزه ی تظارتی شرعی نظارت و اشرافیت خوبی در واردات بی رویه ی محصولات گوشی و پرتئینی داشته است و نمونه ی آن رویکرد بموقع و مناسب در خصوص ژله های صادراتی!!!! است......
نظر شما
ادامه