کد خبر: ۴۱۴۶۸
 

حکیم مهر: در راستای افزایش تقاضای مشتریان و مصرف‌کنندگان برای انواع مختلف محصولات تخم‌مرغ پخته، شرکت‌های مختلف در جهت سرمایه‌گذاری تولید این محصولات در آمریکای شمالی برآمده‌اند.

 

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، گروه کارگیل این هفته اعلان داشت که 20 میلیون دلار برای گسترش تاسیسات فرآوری تخم‌مرغ در کارخانه خود در منطقه Big Lake، مینه‌سوتا، جهت پاستوریزاسیون، مخلوط‌سازی و پخت محصولات بیشتر تخم‌مرغ برای تامین نیاز مشتریان مواد پروتئینی خود، سرمایه گذاری نموده است.

 

ساخت و ساز امکانات فوق از ماه آینده آغاز خواهد شد و ابزار و وسایل مورد نیاز تا سال 2019 تکمیل می‌گردد. «جارد جانسون» مدیر کل کارخانه کارگیل می‌گوید: افزایش تعداد خانواده‌ها از قشر پایین به متوسط و بهبود وضعیت اقتصادی جهانی، باعث افزایش این میزان تقاضا برای ترکیبات پروتئینی شده است.

 

آمار مصرف‌کنندگان تخم‌مرغ در آمریکا نشان می‌دهدکه مصرف سرانه این محصول پس از رکود ایجاد شده در سال 2015، همچنان دارای نرخ رو به رشد بوده و در سال 2016 سرانه مصرف به 274.7 میلیون تخم‌مرغ به ازای هر نفر رسید و آخرین آمار در سال گذشته به رقم 275.2 میلیون رسیده است.

منبع: Poultry World

 
نظر شما
ادامه