کد خبر: ۴۱۴۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا اکبرشاهی» افزود: مجوز جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش طیور، مستلزم تایید این کمیته در استان‌ها می‌باشد ...
 

حکیم مهر: جلسه هماهنگی تیم ممیزی مرغداری های استان قزوین با حضور مدیر کل طیور سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد. تیم ممیزی واحدهای مرغداری، متشکل از کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی و اداره کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین در جلسه ای که صبح امروز با حضور مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور سازمان دامپزشکی کشور، مدیر کل دامپزشکی استان قزوین، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی و اعضای تیم ممیزی مرغداری های استان برگزار شد، «دکتر سید بهمن نقیبی» مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در این جلسه گفت: اداره کل دامپزشکی استان قزوین با همکاری و تعاملی که بین سازمان جهاد کشاورزی و دامپزشکی برقرار است، سعی در بهبود ساختار بهداشتی واحدهای پرورش طیور استان را دارد که در همین راستا بیش از 50 مورد بازدید از واحدهای پرورش مرغ مادر، تخم گذار، گوشتی، توسط تیم ممیزی انجام شده است که امیدواریم با ادامه این روند، از شیوع بیماریهای طیور در سطح استان پیشگیری شود.

 «دکتر علیرضا اکبرشاهی» مدیر کل بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور سازمان دامپزشکی کشور نیز با اعلام روند کاهشی بیماری در سطح کشور اعلام کرد: تیم ممیزی در کلیه استانها می بایست تشکیل شود و مجوز جوجه ریزی در واحدهای پرورش طیور مستلزم تایید این کمیته در استانهاست که ضوابط آن طی روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

«مهندس شاپورزاده» معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی نیز با تقدیر از همکاری صمیمانه مقامات مسئول در استانداری و دیگر دستگاههای اجرایی ذیربط، نتیجه بازدیدهای این تیم را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 10 واحد مرغداری پس از انجام این بازدیدها نسبت به رفع نواقص ساختاری اقدام کردند که امیدواریم تا پایان سال نقایص کلیه واحدها برطرف شود.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کارشناس دامپزشکی دولتی قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
امیدواریم با تشکیل تیم ممیزی مستقل وبا اختیارات کامل در سطح استانها مشکل ساختاری مرغداریها حل ویک قدم مهم درجهت کاهش موارد وقوع وشیوع بیماریها برداریم وحتی این کار را می توان در سطح دامداریهای صنعتی گسترش داد.
نظر شما
ادامه