کد خبر: ۴۱۳۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر



جلسه هم اندیشی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با حضور نمایندگان شرکت‌های ممیزی بهداشتی دامپزشکی فعال در استان اصفهان به ریاست «دکتر موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این جلسه علاوه بر دکتر موحدی مدیرکل، دکتر کشتکار، معاون سلامت و دکتر خامسی پور، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و فرآورده های خام دامی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان حضور داشتند.

دکتر موحدی ضمن بیان تاریخچه و اتفاقاتی که در این مدت چند سال برای این شرکت‌ها افتاده است، بیان داشت: همکارانی که در این حوزه در استان اصفهان فعالیت می‌کنند، افراد با تجارب مختلف در سطوح دامپزشکی می‌باشند که اکثر آنها دارای حسن سابقه هستند.

وی در ادامه با اشاره به تعداد واحدهای پرورش و گستردگی آن در استان اصفهان و مشکلات عدیده ای که در خصوص کمبود نیرو و تجهیزات که دامپزشکی بخش دولتی با آن روبرو است، افزود: یکی از اهداف دولت واگذاری بخشی از وظایف و مسئولیت‌های خود به بخش خصوصی در راستای کوچک کردن دولت می باشد و در همین راستا این شرکت‌ها در سال‌های گذشته فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان ضمن تاکید بر اهمیت شرح وظایفی که برای این شرکت‌ها در جهت تمدید پروانه های بهداشتی بهره‌برداری تاکید شده، خاطر نشان کرد: این اداره کل ضمن حمایت‌هایی که از این شرکت‌ها انجام می‌دهد، بر اساس موارد قانونی و پیگیری‌ها که توسط شرکت‌ها صورت می‌پذیرد و احکام قانونی که در این خصوص توسط مراجع ذیصلاح ابلاغ می گردد، اقدام می‌نماید.

در پایان این جلسه، دکتر محمدباقر مقدس مدیرکل کل حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور که بصورت سرزده بازدیدی از اداره کل دامپزشکی استان اصفهان داشت، در خصوص حل مشکلات این شرکت‌ها گفت: سازمان دامپزشکی تمام تلاش خود را جهت حل مشکل این شرکت‌ها به نحو مقتضی انجام می‌دهد.
 
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
افرادی که در این شرکت ها مشغول فعالیت بودند قربانی بی مسئولیتی سازمان دامپزشکی شدند سازمان دامپزشکی خودش پروانه رسمی فعالیت صادر کرد ولی ۲ سال بعد نه پروانه رو تمدید کرد نه تعرفه جدیدی داد تا تعرفه قدیمی شرکت ها بر اثر تورم تبخیر شده و تحت فشار قرار گیرند و خود با میل خود تعطیل کنند که اکثر استان ها هم تعطیل شد.‌‌..!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
متاسفانه سازمان دامپزشکی ضربه تنگ نظری عده قلیلی را خورد شرکتهای ممیزی بهترین اهرم و نیرو در بخش خصوصی هستند بدون کمترین بار مالی بهترین بهره را نصیب سازمان دامپزشکی بکنند مطمئنا مدیران جدید سازمان با مدیریت درست در راستای اجرای اصل۴۴ و اشتغال زایی شرکتهای ممیزی را فعالتر نموده تا با ممیزی های مفیدتر هم از کالای با کیفیت داخلی حمایت انجام بشه هم با افزایش امنیت غذایی قدمی در جهت افزایش سلامت غذایی و افزایش توریسم برداریم.
نظر شما
ادامه