کد خبر: ۴۱۲۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر



بر اساس آزمایشات کنترل کیفی انجام گرفته از محموله پای مرغ تولیدی در کشتارگاه طیور توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان بهار و جوابیه ارسالی از آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی مبنی بر غیرقابل مصرف بودن محموله به علت آلودگی به E.Coli محموله مذکور در حضور صاحب کالا و کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان، مسئول فنی و بهداشتی واحد و همچنین نماینده واحد حراست اداره کل دامپزشکی استان در محل تبدیل ضایعات کشتارگاه ضبط و معدوم‌سازی شده و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بهار، «دکتر بهزاد صادقی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان با بیان این مطلب که انجام آزمایشات کنترل کیفی از محصولات تولیدی مواد خام دامی در سطح شهرستان بر اساس دستورالعمل‌های ارسالی از اداره کل دامپزشکی درحال انجام می‌باشد افزود: موارد غیربهداشتی تشخیص داده شده توسط کارشناسان و آزمایشگاه با انجام هماهنگی‌های لازم با مسئولین ضبط و معدوم سازی می‌گردد.

وی در پایان با اشاره به اینکه نظارت و کنترل مواد خام دامی در مراکز تولید و عرضه توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان در حال انجام می‌باشد افزود: با موارد تخلف بهداشتی بدون اغماض برخورد خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
قانونگذار باید بیشتر هوای مسوول فنی رو داشته باشه تا بتونه محکم جلوی کارفرما وایسته اگرن اینجور ک الان هس بعید میدونم ب نتیجه لازم برسیم
نظر شما
ادامه