کد خبر: ۴۱۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: در طی دو سال اخیر تعداد ۳۵ میلیون قطعه پرنده بر اثر آنفلوانزای H5N8 در سطح کشور معدوم سازی شده است ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر یک روزه خود به استان گیلان، از ایستگاه قرنطینه دامی کشفی آستارا بازدید کرد و عملکرد نیروهای مستقر که کنترل خودروهای فراورده های خام دامی را نظارت می کنند مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی گیلان، «دکتر علیرضا رفیعی پور» ضمن بازدید از ایستگاه بازرسی نیروی انتظامی، از جدیت نیروهای انتظامی مستقر در قرنطینه و همکاری آنها با مامورین دامپزشکی قدردانی کرد.

وی ضمن ملاقات با فرماندار آستارا در ارتباط با مسائل و مشکلات دامپزشکی از جمله آنفلوانزای فوق حاد پرندگان گفتگو کرد و از همکاری فرماندار بعنوان رئیس ستاد مبارزه با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تشکر کرد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور هدف از این سفر را بررسی مجموع اقدامات دامپزشکی استان در زمینه طرح نظارت ویژه نوروزی عنوان کرد.

وی در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما مرکز گیلان به مهار آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تحت تیپ H5N6 در تالاب بوجاق گیلان که مشترک بین انسان و پرندگان می باشد، اشاره کرد و افزود: با هماهنگی دستگاههای ذیربط بیماری مهارشد که این عملکرد الگوی بسیار عالی برای مهار در سایر نقاط کشور خواهد بود.

او در ادامه افزود: در طی دو سال اخیر تعداد ۳۵ میلیون قطعه پرنده بر اثر آنفلوانزای H5N8 در سطح کشور معدوم سازی شد.

وی در ادامه گفت: در طی ۱۷ روز از شروع طرح سلامت تاکنون با ۵۵۰۰ مورد بازدید مقدار حدود 5 هزار و 200 کیلو فراورده خام دامی درگیلان و مقدار ۱۰۰۰ تن درسطح کشور معدوم شده است.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
0
0
ما از صحبت ها و فرمایشات رئیس محترم سازمان دامپزشکی بسیار خوشنود شدیم و از اینکه سیستم دامپزشکی توانسته طی دو سال ، 35 میلیون قطعه پرنده که اغلب مرغ تخم گذار و ... بوده اند را معدوم نماید بسیار خوشحال تر شدیم.
از اینکه دوستان دامپزشک در این سیستم تمام تلاش و کوشش خود را در راستای ریشه کنی صنعت طیور بکار گرفته اند نیز تشکر می کنیم.
انشاالله با تلاش و پشتکار بیشتر و همکاری سایر عوامل ذیربط در سال جدید اون تتمه و مابقی طیور کشور را محو و نابود و موجبات خشنودی مردم عزیز کشورمان را فراهم خواهید نمود.
رونوشت چهت شرکت ها و وابستگان محترم ، برای آمادگی واردات تخم مرغ ، مرغ و ....
نظر شما
ادامه