کد خبر: ۴۱۱۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر



رئیس سازمان‌ دامپزشکی از تشکیل مجمع شورای مشورتی در دامپزشکی کشور خبر داد و گفت: در این مجمع براساس تخصص اعضا، مشورت‌دهی صورت می‌گیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» در نشست با فعالین بخش خصوصی حوزه دامپزشکی استان کردستان، اظهار کرد: هر کدام از شما احساس می‌کنید که کاری انجام نمی‌شود با نگاه پیشنهادی و راهکاری خود راه حل را برای رفع مشکلات ارائه کنید.

وی تصریح کرد: برای هر مشکلی که در استان احساس می‌کنید وجود دارد راهکار مناسب ارائه کنید، قطعاً از راه‌حل‌هایی که ارائه می‌کنید، استقبال خواهد شد.

رئیس سازمان‌ دامپزشکی از تشکیل مجمع شورای مشورتی در دامپزشکی کشور خبر داد و متذکر شد: در این مجمع براساس تخصص اعضا مشورت دهی صورت می‌گیرد.

رفیعی‌پور خاطرنشان کرد: این مجمع باید به استان‌ها تسری داده شود و هریک از شما براساس تخصصی که دارید مشاور مسؤولان این حوزه باشید.

وی با بیان اینکه امیدی در حوزه دامپزشکی استان کردستان دمیده شده است، گفت: امیدواریم در سالی که در پیش رو داریم این امیدواری بیشتر و بیشتر شود.

رئیس سازمان‌ دامپزشکی در پایان تصریح کرد: کلید حل مشکلات در جیب کسانی است که در خط مقدم تولید در کشور قرار دارند و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاد شود.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیوان نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
0
0
اگر با انصاف قضاوت کنیم باید بگوییم که مدیر کل دامپزشکی استان کردستان جناب آقای مجتبی ورمقانی در طی دو سال اخیر که عهده دار مسئولیت بوده اند کاری کرده اند کارستان و توانسته اند تمامی بخش ها و حوزه های دامپزشکی را سر و سامان دهند. دقت و حوصله و ریزبینی و تیزبینی ایشان بسیار زبانزد و منحصر به فرد است.
کارشناس بخش دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
0
0
با سلام
این شورا دراستان قزوین ۳ سال پیش تشکیل شد ولیکن متاسفانه با سنگ اندازی برخی مدیران، از ادامه کار آن جلوگیری به عمل آمد
نظر شما
ادامه