کد خبر: ۴۱۱۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

رویداد کارآفرینی دامپزشکی از ساعت ۱۵ روز چهار‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ تا ساعت ۱۵ روز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ در کرمان برگزار می‌شود.

درباره رویداد:

 هدف اصلی رویداد کارآفرینی دامپزشکی کرمان، پروش ایده‌های خلاقانه و حمایت از شکل‌گیری استارت‌آپ‌های مرتبط با حوزه دامپزشکی است.

 این رویداد همان‌طور که از نامش پیداست یک رویداد کارآفرینی است که توسط مرکز نوآوری استان کرمان در سه روز آخر هفته برگزار می‌شود.

افراد ایده‌های خود را در محورهای زیر مطرح می‌کنند:

 

·         تجهیزات صنعت دامداری، اسب‌داری و پرورش طیور

·         خوراک دام، طیور و آبزیان

·         تجهیزات بالینی و جراحی

·         دارو و واکسن دامپزشکی

·         تجهیزات آزمایشگاهی

·         فناوری‌های نوین در دامپزشکی

 

از بین ایده‌های مطرح‌شده بهترین آن‌ها با رأی داوران و مربیان کسب‌وکار (منتورها) انتخاب می‌شوند و صاحبان ایده‌های انتخاب‌شده شروع به تشکیل تیم و جذب تخصص‌های موردنیاز برای پیشبرد ایده می‌کنند. بعد از تشکیل گروه‌ها روز اول به پایان می‌رسد. 

در روز دوم گروه‌ها از اول صبح در مکانی که برایشان تدارک دیده‌شده حاضرشده و با امکاناتی که در اختیار دارند شروع به اجرایی کردن ایده‌ی خود می‌نمایند. دراین‌بین افرادی به‌عنوان منتور که در زمینه‌های مختلف دارای تخصص هستند و یا سابقه ایجاد استارت‌آپ را دارند گروه‌ها را در جهت اجرایی کردن ایده‌هایشان راهنمایی و کمک می‌کنند، با این اوصاف روز دوم کاملاً به اجرایی کردن استارت‌آپ سپری‌شده و دراین‌بین کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت هم جهت آشنایی با نحوه تدوین بوم کسب‌وکار و تکنیک‌های ارایه ایده به سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود.

با آغاز روز سوم گروه‌ها آماده ارایه ایده در حضور داوران و سرمایه‌گذاران می‌شوند. صبح روز سوم زمان بررسی ایده‌ها است، به‌طوری‌که گروه‌ها با ارایه توضیحات در زمینه توجیه اقتصادی طرح، ارزشی که ارایه می‌دهد و افرادی که به‌عنوان مصرف‌کنندگان نهایی در نظر گرفته‌شده‌اند و… از طرح خود دفاع می‌کنند. درنهایت سه تیم برتر با رأی نهایی داوران و سرمایه‌گذاران انتخاب می‌شوند.

اما برنده واقعی این رویداد گروه‌هایی هستند که تیم تشکیل‌شده خود را بعد از رویداد حفظ کرده و با تجربیاتی که به دست آورده‌اند استارت‌آپ خود را تبدیل به یک شرکت سودآور نمایند. همچنین جمعی از هم‌وطنان ما که در کشورهای مختلف دنیا استارت‌آپ‌های موفقی را راه‌اندازی کرده‌اند با حضور در این رویداد تجربیات خود را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهند. 

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، بعد از چهارراه فرهنگیان، نرسیده به دانشکده فنی و مهندسی، مرکز نوآوری استان کرمان

 

مراجعه به وب‌سایت

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Finland
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
این رشته شغل های گذشته حفط کنه نمی خواهد کار بیافرینه هر روز موقعیت های شغلی این رشته کمتر میشه
ناشناس
|
Finland
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
والا آنهایی که کار داشتن هم توی این رشته بیکارن شدن از چه کار آفرینی حرف میزنید بخاطر ورشکستگی مرغداری ها و دامداری های تعطیلی وواحد های تولیدی ورشکسته.. هرروز بر تعداد بیکاران این رشته افزوده میشه.. از این ور دانشگاه آزاد هرروز یک شعبه میزنه... چرا با مسولین. کتاب گینس صحبت نمیکنید اسم ایران ببرند تو کتاب گینس تعداد دانشکده‌ها و تعداد بیکاران این رشته در نوع خودش یک رکورد محسوب میشه
نظر شما
ادامه