کد خبر: ۴۱۱۰۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
مروری بر مهمترین اخبار حوزه دامپزشکی در سال ۱۳۹۶:
در سال ۱۳۹۶ با انتشار بیش از ۷ هزار خبر، یادداشت، تحلیل و گزارش مرتبط با حوزه‌های مختلف دامپزشکی در خدمت شما عزیزان همراه بودیم ...
 

حکیم مهر: در سال 1396 با انتشار بیش از 7 هزار خبر، یادداشت، تحلیل و گزارش مرتبط با حوزه های مختلف دامپزشکی در خدمت شما عزیزان همراه بودیم.

مروری بر رخدادهای تلخ و شیرین حوزه دامپزشکی در سالی که گذشت، می تواند در نوع خود جالب باشد. با هم نگاهی می کنیم به بخشی از مهمترین اخبار منتشر شده در حکیم مهر طی سال 1396.
با کلیک بر روی عناوین اخبار درج شده، می توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید.

 

http://hakimemehr.ir/files/fa/news/1396/1/2/6213_886.jpg

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دانشجوی دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
مالامال (جز دو سه مورد) تلخی بود و‌بس....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
چه شیرینی متاسفانه هر روز بدتر از دیروز اینده دامپزشکی بسیار بد و هولناک در حالی که جمعیت دامی ایران رو به کاهش تعدا دانشکده ها و فارغ التحصيلان رو به افزایش..از الان میشه با احداث این دانشکده ها اینده تاریک دامپزشکی رو پیشبینی کرد
محبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
انشاءالله سایت حکیم مهر سال آینده مملو از خبرهای علمی و نتایج و دستاوردهای مهم در زمینه پیشگیری و کنترل و بالابردن تولید در صنعت دام و طیور در تمام نقاط کشور باشه
وقتی یک تحقیق درست و حسابی را جمع و جور کردی و عملی کردی و نتیجه اش را به مجلس و دولت و هرجای دیگه نشون دادی و گفتی مراکز علمی معتبر دنیا مثل oie تاییدش کردند کی میتونه جلوی اجراش را بگیره؟
اگه ممانعت کردند بعد همه هیاهو می کنیم که نمی گذارند کار کنیم
اما تا دست ما خالی باشه باید درگیر بازیهای رسانه ای بشیم
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
حکیم مهر عزیز؛
در آستانه حلول سال ۱۳۹۷، سال نو و بهار طبیعت را خدمت شما و تمام دست اندرکاران پرتلاش و خستگی ناپذیرتان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
با تلاشهای بی شائبه، شجاعانه، عادلانه و هوشمندانه‌ای که در این حوزه صورت داده‌اید، امروز، بی تردید به سایت خبری امید بخش برای تمامی همکاران و ارکان بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی تبدیل شده اید، واقعاًشایسته شما میباشد که تمامی دامپزشکان کشور و رده های مختلف علمی این حرفه و علاقه مندان به سلامت مردم و توسعه اقتصادی کشور به حضور شما افتخار کنند و ببالند. همیشه سلامت، موفق و پاینده باشید.
دامپزشک دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
سال 96 که با تمام اظهارات راجب انتقال تشکیلات دامپزشکی به جایگاه اصلی خودش که وزارت بهداشت باشه متاسفانه اقدام عملی انجام نشد . اما امید است که 97 در این زمینه اقدام عملی انجام شود و تنها به حرف زدن بسنده نکنیم کما این که رییس نظام دامپزشکی کشور هم از جواب دادن به کسانی که غیر متخصص در زمینه دامپزشکی در داخل وزارت جهاد هستند گلایه کرده بود و از لزوم مستقل بودن تصمیم گیری دامپزشکی و در لفافه خروج از وزارت کمیت محور کشاورزی را یاداور شده بود
ورمقانی کردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
به نوبه خود از گردانندگان وب سایت وزین حکیم مهر نهایت تشکر و قدردانی را دارم و برایشان توفیق روز افزون در سال پیش رو ارزو دارم.
نظر شما
ادامه