کد خبر: ۴۱۰۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:
«علی اکبری» افزود: در آخرین جلسه رئیس سازمان دامپزشکی در کمیسیون کشاورزی مجلس، وی اعلام کرد به‌دنبال گرفتن مجوز برای واردات واکسن هستند که به نظر نمی‌رسد در این زمان کوتاه اقدامی را شروع کرده باشند ...
 

حکیم مهر: رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بیماری آنفلوانزای فوق‌ حاد پرندگان نه‌تنها مهار نشده بلکه در ماه‌های اخیر روبه افزایش بوده و سازمان دامپزشکی به دنیال اجرای طرح واکسیناسیون است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «علی اکبری» در خصوص مهار بیماری آنفلوانزای فوق‌ حاد پرندگان، اظهار داشت: بیماری آنفلوانزای فوق‌ حاد پرندگان نه‌تنها مهار نشده بلکه در ماه‌های اخیر روبه افزایش بوده و سازمان دامپزشکی به دنبال اجرای طرح واکسیناسیون است.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان دامپزشکی به دنبال واردات داروی موثر برای جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان است، گفت: در آخرین جلسه و مراجعه‌ای که رئیس سازمان دامپزشکی کشور به کمیسیون کشاورزی مجلس داشت، اعلام کرد به‌دنبال گرفتن مجوز برای واردات واکسن هستند، که به نظر نمی‌رسد در این زمان کوتاه اقدامی را شروع کرده باشند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه به احتمال زیاد واکسیناسیون آنفلوانزای پرندگان در سال آینده آغاز می‌شود، ادامه داد: این بیماری به‌عنوان یک تهدید همچنان باقی است و آثار آن بر تولید محصولات مرغ تخم‌گذار در کشور مشهود بود، این بیماری یک عامل خطرزا برای انواع پرندگان است که می‌تواند مرغ گوشتی را نیز تهدید کند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
با سلام
این آقای نماینده مفهوم مهار را توضیح بدهند - کارهایی بزرگی انجام گرفته آقایان بلد نیستند در مجلس به نیازمندی های حداقلی سازمان دامپزشکی کشور توجه کنند و اعتبار لازم بدهند صرفا مصاحبه های غیر منطقی و غیر علمی می کنند
نظر شما
ادامه