کد خبر: ۴۱۰۴۶
 

 «دکتر وحیدرضا خامسی پور» سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، از ساماندهی مسئولین فنی و بازرسین بهداشتی استان اصفهان در سال جدید با همکاری انجمن صنفی مسئولین فنی و بازرسین بهداشتی در این استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ جلسه هماهنگی انجمن صنفی مسئولین فنی و بازرسین بهداشتی استان اصفهان با سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان در محل دفتر وی برگزار گردید.

«دکتر وحیدرضا خامسی پور» ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: در این جلسه، اعضای انجمن ضمن ارائه گزارش درخصوص عقد قرارداد برای بیش از 400 نفر از اعضای انجمن در طول سال 96، از تهیه و تدوین آیین نامه آموزش نظارت بهداشتی ویژه اعضای این انجمن خبر داد و ضمن ارائه یک نسخه از آیین نامه مذکور، خواستار بررسی و ارائه نقطه نظرات اداره کل دامپزشکی استان در زمینه آموزش همکاران فعال در این بخش شدند.

سرپرست اداره نظارت بربهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در ادامه نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش مجموعه همکاران انجمن صنفی مسئولین فنی و بازرسین بهداشتی استان در سال 96 در مسیر نظارت بهداشتی بر چرخه تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، بیان داشت: تشکل های قوی و فعال بخش خصوصی مرتبط با دامپزشکی، در اجرای بهتر طرح ها و اقدامات دامپزشکی می توانند بسیار تاثیرگذار و موثر باشند.

وی در ادامه با اشاره به همکاری و مساعدت بیشتر اعضا در ایام پایانی سال جهت اجرای بهتر طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و تاکید بر لزوم آموزش متقاضیان اشتغال، اظهار داشت: آمادگی و شناخت مسئولین فنی و بازرسین بهداشتی تازه کار از شرایط کاری جدید و سپس تصدی در مسئولیت نظارت بهداشتی بسیار مهم می باشد.

وی در ادامه با اشاره به دوره های بازآموزی که در طول سال برگزار می شود، خاطرنشان کرد: افزایش اطلاعات کاربردی و عملیاتی مسئولین فنی و بازرسین بهداشتی بسیار مهم می باشد و لذا لزوم بازآموزی مستمر همکاران شاغل در این مجموعه جهت به روز رسانی اطلاعات و ارتقای سطح دانش و مهارت های تخصصی آنان اهمیت ویژه ای دارد.

 
 
نظر شما
ادامه