کد خبر: ۴۱۰۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر


همواره حمایت‌های دستگاه قضایی از دامپزشکی استان بوده و خواهد بود و این حمایت را وظیفه خود می‌دانیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، دادستان استان در مراسم افتتاحیه طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی در نوروز در جمع سایر مسئولان، ضمن قدردانی از خدمات دامپزشکی استان، اظهار داشت: در جمع‌ها و استان‌های دیگر مخاطرات و صدمات آنفلوانزای پرندگان را شنیدیم ولی دیدیم در استان خراسان رضوی اقدامات خوبی به ویژه در زمینه پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان انجام شد و این بخاطر تلاش دامپزشکی استان و حمایت‌های استانداری، نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی و سایر نهادهای مرتبط بود.

«غلامعلی صادقی» که در سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان سخن می‌گفت، افزود: از اقدامات پیشگیرانه دامپزشکی و سایر دستگاه‌ها در زمینه پیشگیری از بیماری آنفلوانزای پرندگان ممنونم و به این خاطر به دامپزشکی خداقوت می گویم که با اقدامات خود باعث شد در روزهای پایان سال بیماری نداشته باشیم و این خبر خوب را برای مردم عنوان کنیم.

وی خطاب به مدیر کل دامپزشکی استان گفت: جناب آقای دکتر شریعتی، اجازه دهید تا در حضور مسئولین بهداشتی استان بگویم که حوزه شما که نظارت بر فرآورده‌های خام دامی است از حوزه پزشکی مهم‌تر است چراکه پزشک فقط جسم مریض را معالجه می‌کند ولی به مصداق آیه شریفه قرآن که می‌فرماید: فلینطر الانسان الی طعامه، خدمات دامپزشکی سلامت و حلیت غذا را تضمین می‌کند و این سلامت و حلالیت غذا بر روح و جسم جامعه اثر می‌گذارد.

دادستان استان خراسان رضوی اظهار داشت: مردم استان سلامت خود را مرهون دامپزشکی و خدمات آن هستند چراکه خدمات دامپزشکی سبب سلامت روح و جسم آنها می‌شود.

وی یادآور شد: مردم و شهروندان بر اساس آیه‌ای که عنوان کردم سلامت خود را به شما سپرده‌اند و بایستی دقت کنید در این راه کوتاهی نشود و بی هیچ منتی خدمت رسانی شود.

دادستان استان گفت: آنچه در گزارشات مدیر کل دامپزشکی استان و معاون سیاسی و امنیتی استانداری در این جلسه شنیدم حاکی از آن است که کارهای زیادی در این بخش انجام شده و ما و دیگر شهروندان خاطرجمع هستیم و به عنوان دستگاه قضایی به شهروندان اعلام می‌کنیم غذا و فرآورده‌های خام دامی را راحت غذا مصرف کنید چراکه بخش‌های دولتی و خصوصی با تمام وجود در حال تلاش هستند.

وی در جمع مدیران استانی اعلام داشت: دامپزشکی دستگاهی مهم و در استانی مهم است و سپس ادامه داد، همه موظف به حمایت از دامپزشکی هستند اعم از استانداری، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و سایر بخش‌ها و و دستگاه‌ها و هر مقدار که حمایت شوید ما در دستگاه قضایی و نهایتا مردم خاطر جمع می‌شوند که از غذای سالم بهره مند می‌شوند.

دادستان مرکز استان تصریح کرد: اگر هم گاهی موضوعی بیان و پیگیری می‌شود منظور ما این است که با سلامت مردم شوخی نداریم و در این راه جدی هستیم و خطاب به مدیر کل استان گفت: طی مدت کوتاه حضور شما دیدیم که خیلی جدی وارد شدید و در ارتباط با تخلفات با کسی تعارف ندارید و هیچ اغماضی نمی‌کنید و این بسیار عالی است و ما هم در این راه همراه شما هستیم.

صادقی افزود: با این نوع برخورد از روز اول همه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان باید بدانند دامپزشکی با هیچ کس تعارف ندارد و افراد دارای ایراد می‌فهمند که باید ایرادات خود را رفع کنند.

دادستان استان خراسان رضوی در پایان اظهار داشت: به سهم خود ضمن تبریک انتصاب دکتر شریعتی از تلاش‌های شما که مصداق آن را در کنترل آنفلوانزای پرندگان بکار گرفتید از شما و همکاران شما سپاسگزارم.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
خدا را شکر که روز به روز با گسترش اطلاعات و آگاهی های عمومی و روشن شدن بیش از پیش اصل پبشگیری بهتر از درمان است
مشخص می شود که
بخش بهداشت لز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

بدون فعالیت دامپزشکان همچنانکه وزیران بهداشت و کمیسیون بهداشت بارها هم اذعان داشته اند کارایی ندارد؟!!

و از این نظر الحاق هر چه سریع تر سازمان مستقل دامپزشکی

به زیر نظر وزیر بهداشت گامی بلند برای کسب قاطع قوه قضاییه که خوشبختانه به طور فزاینده ای در جهت صیانت از بهداشت و سلامت مردم وارد صحنه شده است، برداشته
خواهد شد انشاء الله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
واقعا درود و خسته نباشید ب دکتر شریعتی و همکار و همراه زحمتکش ایشان جناب اقای مهندس شمس ابادی
نظر شما
ادامه