کد خبر: ۴۰۹۶۸



مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی از وجود برخی از مقاومت‌ها از سوی تعدادی از مردم برای اجرای طرح ساماندهی کشتارگاه‌های این استان گلایه کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر محمد‌مهدی احمدی» با اشاره به اینکه موضوع اجرای طرح ساماندهی کشتارگاه‌های این استان چند سالی مطرح شده اما هنوز محقق نشده است، گفت: در این استان یک کشتارگاه صنعتی و هفت کشتارگاه سنتی وجود دارد که درصدد هستیم تعدادی از این کشتارگاه‌ها را تعطیل و کشتار را به سوی کشتارگاه صنعتی بجنورد سوق دهیم اما مقاومت‌هایی در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: به عنوان مثال قصاب آشخانه می‌گوید بنده خودم باید دامی‌ که در قصابی به فروش می‌رسد را از دامدار خریداری کنم و سپس در کشتارگاه کشتار شود و حاضر به خرید گوشت مورد نیاز برای توزیع در قصابی از خود کشتارگاه که تمامی نظارت‌های لازم بر دام و گوشت شده است، نیست.

احمدی ادامه داد: اما عزم مسئولان بر این است تا این طرح در استان اجرایی و محقق شود.

وی در پاسخ به این سوال که کشتارگاه صنعتی بجنورد دچار برخی از مشکلات زیرساختی بود؟ اظهار کرد: 30 درصد مشکلات موجود در کشتارگاه صنعتی بجنورد مرتفع شده و مابقی بر قوت خود باقی مانده‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در دوره مدیریت شهرداری گذشته پیگیری لازم برای حل مشکلات شهرداری انجام شد اما با تغییر شهردار جدید باید پیگیری‌ها دوباره انجام شود.


نظر شما
ادامه