کد خبر: ۴۰۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا و تقدیر از بانوان اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در سالن همایش اداره کل با حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» ضمن عرض تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، با بیان توصیفی از مقام بالای حضرت زهرا، ارزش والای مقام زن را یادآور شد.

در این جلسه حجت السلام و المسلمین مردانی استاد حوزه و دانشگاه نیز به تشریح مقام و ارزش زن از دیدگاه اسلام و نقش زن در خانواده پرداخت.

در انتها رییس سازمان دامپزشکی کشور به همراه مدیر کل دامپزشکی استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان و معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی؛ با دادن لوح تقدیر به تمام بانوان اداره کل و اهدا جوایز به بانوان برگزیده مسابقات ورزشی و تفسیر سوره نور، از کلیه بانوان اداره کل تقدیر به عمل آوردند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
آقای دکتر خراسان فقط اداره کل دارد؟؟؟؟؟؟؟ در نزدیک تهران یک استان وجودارد به نام ......... .لطفا اگر فرصت دارید قدم روی چشمهای ما بگذارید و به استان ........ بیاید وببنید این استان با توجه به وسعت جغرافیایی بعنوان قطب تولیدی واحدهای دامداری ومرغداری به حساب می آد.ولی در بعد مدیریتی دامپزشکی فقط وفقط یک نوع تفکر و یک گروه خاص چه مشکلاتی را ایجاد نموده اند آقای دکتر واقعا منتظریم که به استان ما تشریف بیاورید.
نظر شما
ادامه