کد خبر: ۴۰۸۵۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
 

در دیدار مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی با رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، نامه اخیر این شورا در خصوص عدم شمول کلینیک های دامپزشکی از معافیت های بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها تا اطلاع ثانوی از دستور کار شورای شهر خارج شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، در این دیدار که در دفتر رییس شورای شهر مشهد انجام شد، «مهندس محمدرضا حیدری» رییس شورای شهر مشهد اظهار داشت: به سختی های کار دامپزشکی واقف هستیم ولی با توجه به تاکید قانون، اغلب صنوف شامل این بند از قانون شده و بایستی نسبت به پرداخت عوارض یاد شده اقدام کنند، مگر رسته پزشکی.

وی گفت: قبول داریم قوانین در خصوص صنوف نابرابر هستند اما بایستی در این خصوص و درخواست دامپزشکی بررسی بیشتری انجام شده و کسب تکلیف شود، لذا تا اطلاع ثانوی این موضوع در خصوص کلینیک های دامپزشکی از دستور کار شورای شهر خارج خواهد شد.

حیدری خاطرنشان ساخت: آگاهی کامل دارم که شرایط و محیط کاری دامپزشکان بسیار با پزشکان متفاوت بوده و در محیط های نامناسبی مشغول به خدمت هستید.

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی دراین دیدار با اظهار داشت: لازم بود شورا در این خصوص و موارد مشابه از نظام دامپزشکی نظر می خواست.

«دکتر احمد شریعتی» با اشاره به حضور سالانه بیش از ۲۷ میلیون زایر در استان و مشهد و نیز مخاطرات عمده بیماری های مشترک، از ضرورت تامین امنیت غذایی برای ایشان یاد کرد.

رییس شورای نظام دامپزشکی استان در ادامه نقش دامپزشکی را در تامین حلیت فرآورده های خام دامی بریا شهروندان یادآور شد و از قرابت نزدیک دامپزشکی و شهرداری و شورای شهر برای تامین امنیت غذایی آحاد جامعه یاد کرد.

وی خواستار آن شد تا در خصوص معافیت های بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها برای کلینیسین ها، شورا اقدامات لازم را به انجام برساند.

نامگذاری خیابانی به نام دامپزشکی در مشهد از دیگر مواردی بود که مدیر کل دامپزشکی استان در این دیدار بر آن تاکید کرد.

یادآور می شود در این دیدار، دکتر محمد بهاری و کوشکی از اعضای شورای نظام دامپزشکی استان، دکتر آرشام اشراقی، نایب رییس انجمن کلینیک های حیوانات خانگی و پرندگان زینتی، دکتر مسعود سرحدی و دکتر حسین جهانیان و همچنین زارعی مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی و دکتر غلامرضا قنبری، کارشناس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی دکتر احمد شریعتی را همراهی می کردند.

 
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Slovenia
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
اهای کسانی ک میگین روسای سازمان دامپزشکی کاری براتون انجام نمیدن بهتره ی نگاهی ب زحمات دکتر شریعتی تو سه ماهه اولی ک تازه مدیر کل شدن بندازین بعدش بشینین بدگویی کنیین.ب نظرم اگه ما تو دامپزشکی فقط چن تا مدیرکل فعال مث دکتر شریعتی میداشتیم الان جایگاهمون حتی از پزشکان هم بالاتر بود.درود ب شرفت دکتر شریعتی عزیز ک شبانه روز در حال انجام خدمت ب مردم هستی.دامپزشکی خراسان رضوی با حضور شما جانی تازه گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
انشاله با یک گل هم بهاری نیز از را ه رسد !! و بقیه هم تکانی به خود دهند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
دستشون درد نکنه و سپاسگذارشون هم هستیم اما محض اطلاع اقای دکتر شریعتی مسئول نظام استان هم هستن و با فشار و تقاضای بخش خصوصی که قصد داشتند راسا وارد مذاکره با شورای شهر شوند ایشان هم همراهی کردند و کار اولیه و اصولی نظام دامپزشکی که حمایت از اعضای خود است را انجام دادند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
بسیار عالی، ممنون از همکاران و مسولین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
خداقوت دکترشریعتی
سپاسگذار تلاشهاتون هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
جا داره از زحمات بقیه عزیزان بخصوص دکتر صاحبی دکتر بهروزیان و دکتر قنبری و دکتر خسروی نیاهم،تشکر بشه خدا قوت به همه عزیزان انشاالله پیگیری موضوع تا تصویب یک قانون که دامپزشکی هم شامل این معافیت بشه
خدایاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
با توجه به اینکه در جلسه عنوان شده مسکوت شدن موضوع تا کنون بخاطر شخص دکتر صاحبی عضو اسبق شورای شهر مشهد بوده جا دارد از زحمات دکتر صاحبی عزیز که یی منت برای صنف تلاش نمود تشکر کرد انشاالله قدر دانی از زحمات دکتر در اولین انتخاباتی که ایشان کاندیدا شوند وجود افرادی مثل ایشان و دکتر قنبری که دارای پایگاه اجتماعی هستند یک غنیمت برای صنف دامپزشکی است درود بر این دو عزیز
دکتر روحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
با سلام و عرض تبریک سال نو
ضمن تشکر از دکتر شریعتی مدیر کل دامپزشکی خراسان که دستور رییس شورای شهرمبنی بر دریافت عوارض تجاری شهرداری را بمدت ۴ماه به تعویق انداختند ولی لازم است یادی هم بکنیم از دکتر صاحبی همکار دامپزشک مان در شورای شهر دوره قبل مشهد که بدون چشم داشتی بمدت ۴سال اجازه دریافت عوارض تجاری را به شهرداری ندادند و بمدت ۴سال کلنیک های دامپزشکی مشهد بواسط حضور ایشان در شورای شهر از پرداخت عوارض معاف بودند.همه دامپزشکان باید قدردان زحمات این عزیز باشند
خداوند پشت وپناه ایشان باشد
نظر شما
ادامه