کد خبر: ۴۰۸۳۶
 

اولین مرکز درمانی و جراحی دام کوچک (حیوانات خانگی شامل سگ، گربه و پرندگان زینتی) استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل دامپزشکی استان افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی استان اظهار داشت: این مرکز با مبلغی بالغ بر 500 میلیون ریال تجهیز شده است.

 «دکتر عبدالمحمد نجاتی» افزود: برای تعداد 4 نفر به طور مستقیم و 10 نفر به طور غیر مستقیم در این مرکز اشتغال زایی شده است.

وی گفت: به دلیل اینکه برخی از بیماری های حیوانات خانگی ممکن است از زئونوز ها (مشترک بین انسان و دام) باشد لذا پیشگیری، درمان و جراحی در این مرکز درمانی انجام می شود.

وی آموزش به فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی و دوره های بازآموزی برای دامپزشکانی که قصد به روز کردن اطلاعات خود را دارند نیز از اهداف این مرکز عنوان کرد.

سپس مهندس نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز ضمن ابراز خرسندی از اینکه چنین مرکزی در استان افتتاح می شود گفت: باید زمینه توسعه این مراکز را فراهم آورد تا مردم راحت تر بتوانند به چنین مراکزی دسترسی داشته باشند.
 
 
نظر شما
ادامه