کد خبر: ۴۰۷۴۸
 

جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی درمانگاه های دامپزشکی استان اصفهان در تاریخ 12 اسفندماه برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر، در این جلسه «دکتر بهروز کبیری» دبیر انجمن صنفی گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط انجمن صنفی، ارائه کرد.

وی سپس به تشریح سیاست های حاکم بر روند مدیریت سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی کشور پرداخت.

دکتر کبیری در اظهارات خود به موارد ذیا اشاره نمود: 1- پیگیری پت شاپ های وابسته و مستقل 2- جلسه همکاران فعال در بخش دام کوچک استان با رئیس نظام دامپزشکی و مدیرکل استان اصفهان در جهت بیان مشکلات صنفی آنها 3- پیگیری عدم افزایش تعرفه های بخش غیر دولتی که توسط کمیسیون تلفیق مطرح شده بود که با نامه نگاری با وزیر جهاد کشاورزی و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و تحقق پیدا کردن نتایج پیگیری آن 4- اشاره به جلسه با معاونت محترم تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور به همراه انجمن صنفی سایر استان های کشور و پیگیری مصوبات آن جلسه که یکی از آنها نامه ای به شماره 96/30/86944 به تاریخ 7/12/1396 در مورد برخورد جدی با دخالت اشخاص غیرمجاز در امور درمان می باشد.

در ادامه، «دکتر پریشانی» رئیس انجمن صنفی درمانگاه های دامپزشکی استان اصفهان ضمن تکمیل مطالب فوق، به همبستگی و همدلی بیشتر همه بخش های درمانی استان جهت پیگیری مطالبات درمانگران پرداخت.

سپس اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی به ارائه نظرات و دیدگاه های خود در رابطه با نامه سازمان دامپزشکی به شماره 96/30/86944 به تاریخ 7/12/1396 در مورد درمان های غیرمجاز پرداختند و تصمیماتی برای آن اخذ شد.

 
 
نظر شما
ادامه