کد خبر: ۴۰۶۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

طی گزارش تخلفات واحدهای صنفی اعم از رستوران ها و فست فودهای شهر کرمان که سبب پلمپ این مراکز گردیده است، «دکتر مینا قاضی زاده» در این رابطه اظهار داشت: پلمپ واحدهای مذکور بصورت موقت و صرفاً بدلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و شرایط نامناسب نگهداری فراورده ها صورت گرفته و شایعات استفاده از گوشت تک سمیان در رستورانهای کرمان صحت ندارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، دکتر مینا قاضی زاده رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمان بیان داشت: در راستای ارتقا امنیت غذایی استان تیمی متشکل از نماینده دادستانی و ضابطین دادگستری از جمله کارشناسان بهداشت، دامپزشکی، نیروی انتظامی و ... بصورت ادواری از انواع واحدهای صنفی بازدید و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی و نقایص بحرانی، واحد های مذکور  تعطیل و با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.

رییس اداره نطارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان ضمن تشکر از نماینده محترم دادستان جهت برخورد قاطع با متخلفین تهدید علیه بهداشت عمومی، اعلام کرد: طی بازدیدهای اخیر در برخی رستورانها و فست فودهای استان مواردی از عدم رعایت اصول و موازین بهداشتی و شرایط نامناسب نگهداری فراورده ها مشاهده گردید که منجر به پلمپ موقت واحدهای مذکور شده و هرگونه شایعات استفاده از گوشتهای غیر معمول در رستورانهای کرمان صحت ندارد.

وی در ادامه ضمن اطمینان به مصرف کنندگان استانی در زمینه پایش و نمونه برداری ادواری از گوشتهای مصرفی رستورانهاو واحدهای صنفی و انجام آزمایشات تشخیصی تعیین نوع گوشت از سوی اداره کل دامپزشکی استان بیان داشت: خوشبختانه طی سالهای اخیر هیچگونه مورد مثبتی از استفاده از گوشتهای غیر معمول گزارش نگردیده است.

دکتر قاضی زاده در پایان ضمن تکذیب اخبار منتشره در فضاهای مجازی از شهروندان درخواست کردکه هر گونه تخلفات بهداشتی در زمینه تولید و توزیع فراورده های خام دامی را به شماره 1512 شکایات دامپزشکی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن مورد پیگیری قرار گیرد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
عرض خدا قوت وخسته نباشید به سرکار خانم دکتر قاضی زاده
نظر شما
ادامه