کد خبر: ۴۰۵۲۹
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی:
«محمدابراهیم رضایی» افزود: بیش از ۱۴۰ نماینده حتی به‌صورت کتبی آمادگی خود را برای استیضاح وزیر اعلام کردند که امیدواریم این نوع تفکر در انتصابات پاک‌سازی شود ...
 

حکیم مهر: نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ‌استیضاح وزیر جهادکشاورزی حتمی است، از ‌آمادگی ‌۱۴۰ نماینده برای امضای استیضاح خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «محمدابراهیم رضایی» با اشاره بر ضرورت رعایت ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتصابات اظهار داشت: اسلام به‌عنوان نظام دینی جامع که ریشه در فطرت دارد و از سرچشمه وحی سیراب می‌شود، با دیدی عمیق و بینشی گسترده به انسان و انسانیت در ابعاد مختلف می‌نگرد و دارای نظام ارزشی ویژه‌ای است که در پناه آن سعادت و کمال انسان را تضمین می‌کند، مدیریت و اداره امور جامعه هم از شئون مهم زندگی انسانی بوده که در منابع اسلامی به آن پرداخته شده است و باید از این زاویه به‌طور علمی و دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: کسانی که رهبری فکری و معنوی مردم را به‌عهده دارند و آنهایی که مسئولیت اوضاع اجتماعی و امور اجرایی را پذیرفته‌اند، در فساد و یا اصلاح جامعه نقش اول را ایفا می‌کنند و از سوی دیگر بدیهی است که انتصابات بجا و متکی بر اصول و ضوابط معین، کنار امکانات لازم برای ارتقاء و پیشرفت شغلی بر عملکرد مفید کارکنان می‌افزاید و به شکوفایی آن مجموعه منجر می‌شود، بنابراین انتصاب بجا و حساب‌شده با یک فرایند عملی و منطقی با پیروی از اصول پذیرفته‌شده ضرورت و اهمیت موضوع را دوچندان می‌کند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث استیضاح وزیر جهاد کشاورزی از ابتدا مورد نظر ما بوده زیرا در این انتخاب ارزش‌های انقلاب، نظام و رهبری درنظر گرفته نشده که مواضع این فرد ضد موازین امام(ره) و ارزش‌های نظام اسلامی بوده است.

رضایی بیان کرد: با وجود اینکه سازمان جهاد کشاورزی هم باید مثل سپاه یک نهاد پاک، ارزشی، ولایتمدار و پرتلاش باشد به‌گونه‌ای که با توجه به رسالت این نهاد باید روح تلاش و جهاد در آن موج بزند اما عملاً می‌بینیم که انگیزه از این سازمان گرفته شده و افرادی با سوابق نه‌چندان قابل دفاع به‌کار گرفته می‌شود که این دشمنی با اصل نظام است.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از دوستان ما هم در انتخاب این فرد همراهی کردند که به‌نظر می‌رسد وام‌دار وی باشند اما انتظار ما چیز دیگری از دوستان بود زیرا می‌دانند این گزینه با معیارهای نظام و رهبری سنخیت ندارد و این ظلم به نظام بوده و یک نمایی از خیانت است که در کشور انجام می‌شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افرادی که در انتخاب و تأیید این فرد نقش داشته‌اند در خیانت به نظام شریک بوده و اثر آن را در درازمدت می‌بینند و در پیشگاه خداوند و شهدا مدیون هستند، متأسفانه ما پله‌پله از ارزش‌های اولیه فاصله گرفتیم و چیزی از این ارزش‌ها جز در قالب یک پوکه که محتوای آن خالی است باقی نمانده که این جای نگرانی دارد.

وی افزود: بحث استیضاح وزیر جهادکشاورزی حتمی است و بیش از 140 نماینده حتی به‌صورت کتبی آمادگی خود را برای استیضاح وزیر اعلام کردند که امیدواریم این نوع تفکر در انتصابات پاک‌سازی شود.

 
 
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
نام اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
2
خدا خیر به شما و ۱۴۰ نماینده غیرتمند بدهد .
ملت را نجات دهید .
حق با شماست.
کامیاب قیصربیگی.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
2
نماینده محترم خوابتان بخیر،تازه متوجه شدین،احتمالا ............... و گرنه شما ناراحت کشور و نظام نیستد.این همه بی کفایتی در این وزارت خانه وبه تبعه ان در سازمان و نظام دامپزشکی.همکاران گرامی نبود برنامه در سازمان دامپزشکی کشور کاملا هویداست.هر روز وزارت ایشان به ضرر کشور است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
2
0
معلوم نسیت یک عده بخاطر منافع شخصی دارن تیشه به ریشه ی وزارت جهاد و سازمان دامپزشکی میزنند . خدا خیر نبینه باعث و بانی این استیضاع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
1
هر چند خیلی دیره ولی باز هم خدا رو شکر نمایندگان محترم به فکر افتادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
1
چرا خیر نبینه؟ چون یه مهندس عمران وزیر جهاد کشاورزییه؟چه عملکردی داشته در این مدت ؟
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
چرا صریح نمی گوئید مشکل وزیر جهد کشاورزی چیست؟! صریح باشید ای نمایندگان ما
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
عملکرد جناب اقای مهندس حجتی در حوزه دامپزشکی غیر قابل دفاع است بطوریکه در سازمان دامپزشکی استانها دقت لازم در انتخاب مدیران صورت نگرفته است
سکوت نشانه رضایت نیست
|
United States of America
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
بقیه وزاء رو هم که بیشتر توجیه آوردن رو هم به استیضاح دعوت کنید که این دفعه دلیل منطقی و محکمه پسند بیارن،بیچاره ها خودشون هم از آوردن توجیه های بچگانه خسته شدن ولی جرات ندارن بگن که نمی تونیم کاری بکنیم فقط برای مردم بهانه میاریم تا ز این ستون به اون ستون بلکه فرجی بشه.پایداری هر ........،در سایه شفاف سازی،ارزش قائل شدن به مردم واقعی و خلوص نیت و دلسوزی به کشور و مردم میسر هست نه با حرف و توجیه،مردم که بچه نیستن اگه صدای همه درنمی یاد به خاطر رضایت نیست!!تا دیر نشده،اقدام کنید.کشورداری مثل آواز دادن به کوه هست هر طور آواز به کوه بدی چه خوش چه بد همان را از مردم یا کوه دریافت خواهی کرد.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
ظاهراً یا جناب ایشان( آقای نماینده ) یا در جریان پس گیری امضاهای استضا نیستند یا اساساً نمیدونن استیضاح چیه و یعنی چی
لازمه به اطلاع ایشون برسانید که بنده خدا ، 70 درصد نمایندگانی که از حدود 2 ماه پیش مثلاً امضاء کرده بودند برای استیضاح جناب وزیر ، بعد ملاقاتهای خصوصی و مبادلات یکسیری قول و. قرارها و تحویل یکسری ...................... امضاء خود را پس گرفتند
حالا شما کی خوابیدید و کی از خواب بیدار شدید که در جریان این اتفاقات در صندلیهای مجاور و جلو و عقب خود نیستید ؟؟؟؟؟؟؟
حقا که برای مردمانی چون ما ، فقط و فقط نمایندگانی چون شما سزاوارند
خسته نباشی دلاور
خدا قوت پهلوان
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
5 اسفند، روز مهندس عمران را به آقای وزیر جهاد کشاورزی تبریک عرض می کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
واقعا اگر این کار را نکنید به موکلان خود خیانت کرده اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
سلام خدمت شما نماینده محترم چرا وزیر لایق و کوشایی چون وزیر جهاد رو استیضاح کنید؟شما .......... مقداری چشم دل خودتان را باز کنید و ببینید که چه کسانی استحقاق استیضاح شدن دارن....؟اونهایی که مثل آب خوردن جان مردم را با اهمال کاریهایشان میگیرند و چه خانواده هایی را داغدار و چه بسیار بچه هایی رو یتیم میکنند نه وزیر با تجربه و دلسوزی چون جناب آقای حجتی آن هم به خاطر غرض های شخصی یکسری افراد از خدا بی خبر و دنبال منفعت.کشاورز تجربه کاری داشته باشد بازدهی و کیفیت کارش بالا تر است یا تجربه نداشته باشدو فقط مدرک و سواد داشته باشد؟این دقیقا در زمینه وزیر محترم جهاد کشاورزی صدق میکند.اجر ایشان با خداست چون خالصانه دارند زمینه تولید بیشتر با هزینه کمتر توسط قشر زحمت کش کشاورز و دامدار را فراهم میکنند که خود این به طور غیر مستقیم منفعت همه جامعه و کشورهای مسلمان را شامل می شود.جهت سلامتی و صادقانه کار کردن همه مسولین مانند وزیر خدوم جهاد صلواتی ختم کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
بنظر می آید مد نظر نماینده محترم خمین صرفا" امور و جبهه سیاسی وزیر است نه کارآمدی و لیاقت حرفه ای ایشان !!
وزارت کشاورزی ( البته نه جهاد ) یک وزارت خانه ای است در راستای مدیریت و پشتیبانی از تولید و تولید کنندگان محصولات کشاورزی و دامی و صنایع وابسته و تضمین کننده تامین نیازهای اصلی جامعه به غذا و بسیاری مواد اولیه صنایع مختلف مانند پنبه و کنف و ..... است .
طبعا" وزیری که بتواند با مدیریت درست خود جامعه را از وابستگی غذایی و مواد اولیه صنایع مختلف وابسته به کشاورزی برهاند ، قابل تقدیر و پشتیبانی است .
ناشناس
|
Brazil
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
مگه استیضاح یک وزیر چند سال زمان نیاز دارد تا شما بیایید تصمیم بگیرید دوران وزارت ایشان خودبخود تمام می شود و در دور بعد از آنجا که در ایران اصولا قحط الارجال است ایشان را احتمالا به وزارت نیرو یا شاید وزارت بهداشت منصوب می کنند اما بهتر است بجای این کارها اسم وزارت را به وزارت واردات کشاورزی عوض کنید تا خیال همه راحت و همه کارها قانونی گردد.
نظر شما
ادامه