کد خبر: ۴۰۵۲۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
وقتی «میترا حجازی‌پور» با «میترا حجار» اشتباه گرفته می‌شود:
گویا یکی از مرغداران، «میترا حجازی‌پور» استاد بزرگ شطرنج ایران را با «میترا حجار» اشتباه می‌گیرد و در فضای مجازی از خجالت او درمی‌آید!
 

حکیم مهر: «میترا حجار» بازیگر سینما و تلویزیون و فعال محیط زیست، شب گذشته مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود.

به گزارش حکیم مهر، وی در بخشی از گفتگوی خود، ضمن اشاره به گیاهخوار بودن خود گفت: «من تا یک ماه پیش گیاهخوار کامل بودم ولی از یک ماه پیش، مصرف لبنیات را نیز در برنامه غذایی خود آورده ام.»

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: «بهتر است همه ما کمتر از گوشت استفاده کنیم و خیلی خوب است که گوشت نخوریم.»

وی تصریح کرد: «یکی از چیزهایی که در حال از بین بردن کره زمین است، مصرف گوشت می باشد، زیرا به ازای تولید هر کیلوگرم گوشت گوساله، 15 هزار لیتر آب مصرف می شود که این مقدار مصرف هولناک است.»

حجار در ادامه افزود: «بسیاری از جنگل ها را قطع می کنیم، برای اینکه مرتع درست کنیم و برای تامین غذای دام ها سویا بکاریم که یک پروتئین گیاهی است و حتی علف هم نیست! ببینید چه گوشتی داریم مصرف می کنیم؟!»

وی همچنین اظهار داشت: «مرغ ها هم که اصلاً دیگر وارد صحبتشان نشویم، چون همه می دانند که چقدر به اینها قرص و آنتی بیوتیک و مانند اینها می دهند.»

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: «به نظر من هر آدمی خودش می تواند وظیفه اش را انجام دهد و هفته ای سه روز گوشت نخورد و خودتان می توانید تاثیرش را ببینید.»

به گزارش حکیم مهر، فارغ از محتوای اظهارات میترا حجار، آنچه که ماجرا را خواندنی و جالب نمود، اشتباهی بود که در پی پخش این برنامه رخ داد. همانطوری که می دانید، فعالان صنعت طیور این روزها با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند و اظهارات این بازیگر سینما و تلویزیون خشم تعدادی از مرغداران را برانگیخت.

گویا یکی از این مرغداران، «میترا حجازی پور» استاد بزرگ شطرنج ایران را با «میترا حجار» اشتباه می گیرد و در فضای مجازی از خجالت او در می آید! آنچه که در ادامه می بینید، اسکرین شات از مکالمه این مرغدار با این استاد بزرگ شطرنج است که خودش در اینستاگرام منتشر نموده است:

 
 
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
تقصیر خودشون نیست قشر مرغدار هم کم ............ نکردند البته بعضی هاشون .دامپزشکان و بهداشت کشور داره چوب بیسوادی و احساسی عمل کردن این قشر رو میده که از سر غرور حاضر به پذیرش توصیه های بهداشتی دامپزشکان هم نیستند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
اولا میترا حجار اگه گفته که به مرغ آنتی بیوتیک زیاد می دن،راست گفته.ولی به مرغ صنعتی نمی شه قرص داد منظورش wsp(آنتی بیوتیک های به شکل پودر محلول در آب) یا wss(محلول های دارویی)بوده به مرغ بومی می شه قرص OTCداد.یه روز یه مرغداری اومد و گفت جوجه هام مریض نیستن ولی چه آنتی بیوتیکی بدم که مریض نشن!!اول تعجب کردیم گفتیم شاید منظورش واکسن هست،بعد فهمیدیم که دقیقا آنتی بیوتیک می خواد.بهش گفتم آخه به جای رعایت شرایط بیوسکیوریتی،آنتی بیوتیک می دین که ضعف مدیریت بهداشتی و بیوسکیوریتی رو جبران کنید.مردم هم اینها رو می خورن و کبد و کلیه و سرطان و هزار مسئله و بیماری دجار می شن.این حد باقیمانده دارویی رو اگه به مردم اروپا یا آمریکا بدین یا سریعا مسموم شده یا طول عمرشون به نصف کاهش پیدا می کنه و بیمارستانهای آمریکا هم رونقی می گیرن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
بعضی از مرغداران روشهای عجیب و‌منحصر به فر دارند.۴۸ ساعت قبل از فروش جهت انتقال به کشتارگاه به مرغها تریاک می دهند.مرغها زیاد می خورند و‌کم دفع می کنند و استرسشان کمتر می شود.با این روش مقدار ۲۵۰ الی ۳۰۰ گرم چینه دان‌ پر به خریدار مرغ زنده فروخته‌می شود.یعنی به ازای هزار مرغ ۳۰۰ کیلو آشغال.
دکتر فرهمند
|
United States of America
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
5
0
جای تاسف است که در یک شبکه تلویزونی اجازه بدهند هر کس بدوناطلع کارشناسی بصرف اینکه دچار خود باوری از نظر گیاه خوار شدن قرار گرفته صحبت غیر کارشناسی بفرماید
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
1
0
دورهمی شده یه سری بحثای خاله زنکی و کم ارزش.
مهمونای این برنامه مشخص نیست بر اساس چه معیاری انتخاب میشوند و از قضا همشون هم مثل مجری محترم این برنامه خودشیفته هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
2
0
(چقدر به اینها قرص و آنتی بیوتیک و مانند اینها می دهند)حالا نمیشه خانم هنرپیشه شما تو رشته و کار خودتون اظهار نظر بفرمایید و از چیزی که سر در نمیارید صحبت نکنید لطفا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
6
0
گیاهخوار بودن هر چند به عنوان یک مد و کلاس در دنیای امروز مطرح است ولی هیچگونه پشتوانه علمی ندارد و با توجه به اسید آمینه های ضروری بدن که چهار تا از انها فقط در گوشت وجود دارد در دراز مدت به بدن آسیب میرساند پس لطفا این مساله را تبلیغ نفرمایید.
COBALT
|
United States of America
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
3
شما داری از علم حرف میزنی ولی حرفتون کاملا غیر علمی و اشتباست کاری به گیاه خواری ندارم ولی کل 18 اسید آمینه ای که وجود داره در خیلی از غذا های غیر گوشتی موجوده کسایی هم که تو رشته بدنسازی حرفه ای هستن و به مقدار خیلی بیشتری اسید آمینه احتیاج دارن مکمل های اسید آمینه ای که غیر گوشتی هستن ( پروتئین وی ) رو خیلی بیشتر مصرف میکنن با اینکه اصلا گیاهخوار هم نیستن و به مقدار خیلی بیشتر از یه فرد عادی به اسید آمینه نیاز دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
5
اسید های آمینه ضروری همه در منابع گیاهی مثل اسپرولینا و سایر منابع وجود دارد و گوشت نخوردن را چند ماه تجربه کردم از نظر سلامتی و میزان انرژی و رفع بیماریها کاملا عالیست بدون نیاز به دارو و دکتر بدن به سطح بالای سلامتی میرسد.
نظر شما
ادامه