کد خبر: ۴۰۴۷۳
 

جزئیات برگزاری ششمین کنگره بین‌المللی دامپزشکی طیور (IVPC 2018 ) اعلام شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی، دبیر اجرایی ششمین کنگره بین‌المللی دامپزشکی طیور (IVPC 2018 ) گفت: شركت‌كنندگان در كنگره برای دریافت كارت‌های سینه و اسناد و مدارك كنگره باید از ساعت ۸:۰۰ الی ۸:۳۰ صبح روز سه‌شنبه ۹۶/۱۲/۰۸ در محل برگزاری كنگره (اتوبان شهید همت، بین بزرگراه شیخ فضل‌اله نوری و شهید چمران، دانشگاه علوم پزشكی ایران، مركز بین‌المللی همایش‌های رازی) حضور به‌هم رسانند.

 «دکتر حسام‌الدین اکبرین» با اعلام این خبر افزود: ارایه كارت شناسایی معتبر و اصل فیش واریزی مبلغ ثبت‌نام الزامی است.

وی گفت: ثبت‌نام از متقاضیان برای دریافت امتیاز بازآموزی در روزهای برگزاری کنگره ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در محل استقرار نمایندگان سازمان نظام دامپزشكی جمهوری اسلامی ایران در محل برگزاری كنگره (طبقه اول، جنب پذیرش) صورت می‌پذیرد و در هر سه روز كنگره، باید امور مربوط به حضور و غیاب در محل یاد شده توسط شركت‌كنندگان انجام شود. همراه داشتن كارت عضویت معتبر نظام دامپزشكی و كارت كنگره در روزهای برگزاری کنگره الزامی است.

 دبیر اجرایی کنگره، مدت زمان سخنرانی برای هر سخنرانی كلیدی و عادی را به ترتیـب ۲۵ و ۱۲ دقیقـه اعلام کرد و افزود: سخنرانی‌ها می‌تواند به زبان فارسى ارایه شود، اما تمامی اسلایدها باید به زبان انگلیسی تهیه و ارایه شوند.

وی گفت: برای هر سخنرانی کلیدی و عادی به ترتیب مدت زمان ۵ و ۳ دقیقه برای پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده است كه در پایان هر ارایه انجام خواهد شد. هم‌چنین گواهی ارایه سخنرانی در پایان زمان ارایه، توسط رؤسای محترم پانل‌ها به سخنران تحویل داده خواهد شد. دیگر نویسندگان مقاله ارایه شده نیز در صورت ثبت‌نام، می‌توانند پس از پایان پانل به دبیرخانه مراجعه و گواهی ارایه مقاله دریافت نمایند.

 دکتر اکبرین افزود: گواهی ارایه مقاله در پایان زمان ارایه و گواهی حضور در كنگره از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روز سوم (۹۶/۱۲/۱۰) در محل برگزاری تحویل داده خواهد شد.

 دبیر اجرایی کنگره اعلام کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی و به‌منظور برقراری هوای پاک و سالم، خواهشمند است شرکت‌کنندگان محترم حتی‌الامکان از آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری نموده و از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید.

 وی همچنین رعایت، موارد مندرج در راهنمای تهیه پوستر (http://ivpc2018.com/images/GP6.pdf ) را ضروری دانست و اعلام کرد: حضور حداقل یکی از نویسندگان مقاله در طول مدت زمان نصب و ارایه پوستر، در کنار محل نصب پوستر الزامی است.

 دکتر اکبرین در پایان خاطر نشان کرد: گواهی ارایه پوستر در ۱۵ دقیقه پایانی زمان ارایه (ساعت ۱۶:۴۵ روزهای اول و دوم و ساعت ۱۱:۴۵ روز سوم)، در محل نصب پوستر تحویل داده خواهد شد. دیگر نویسندگان مقاله ارایه شده نیز در صورت ثبت‌نام، می‌توانند پس از پایان زمان ارایه به دبیرخانه مراجعه و گواهی ارایه مقاله دریافت نمایند.

 ششمین کنگره بین‌المللی دامپزشکی طیور (IVPC 2018 ) روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه ۸-۱۰ اسفندماه در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی تهران برگزار خواهد شد. 

 

 

دانلود برنامه پوسترها

 

دانلود برنامه کارگاه‌ها

 
 
نظر شما
ادامه