کد خبر: ۴۰۳۳۷
 

روز چهارشنبه 25 بهمن ماه طی مراسمی با حضور دکتر ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور، مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی، دکتر علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و دکتر نجفی استاندار البرز در کارخانه تولید واکسن های دامی وبا سرمایه 22 میلیارد تومانی شرکت دانش بنیان از هشت واکسن دامی رونمایی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، یکی از واکسن های مهم دامی که در سالهای اخیر نیاز به آن بیشتر شده است واکسن (PPR ) دامی می باشد که در طی این مراسم و با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی و مدیران شرکت تخصصی دانش بنیان توسط دکتر سورنا ستاری، مهندس محمود حجتی و دکتر نجفی از آن رونمایی شد.

گفتنی است که شرکت پرسیس ژن دارای چهار سایت دانش بنیان فعال در بخشهای مختلف از جمله خط تولید واکسنهای دامی، پادزهر و واکسن انسانی می باشد و  شرکت ویرا واکسن شایا در این مجموعه دانش بنیان با بکارگیری نیروهای متخصص و جوان در حال دریافت مجوزهای لازم در جهت تولید واکسن  (PPR) با رعایت قوانین و دستورالعملهای بهداشتی  از سازمان دامپزشکی کشور می باشد.

دکتر علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه این مراسم عنوان نمود که این سازمان همواره حامی تولید کنندگان داخلی بوده و در صورت تامین واکسن توسط شرکتهای دانش بنیان داخلی نیاز به واردات به حداقل خواهد رسید .

 
 
نظر شما
ادامه