کد خبر: ۴۰۲۱۹


سازمان نظام دامپزشکی جمهوري اسلامي ايران سومین كنگره بین‌المللی بهداشت مواد غذایی (ICFH 2018) را طی روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، سازمان نظام دامپزشکی پس از برگزاری موفقیت آمیز دو همایش در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۹۰ که معتبرترین همایش علمی برگزار شده در حوزه بهداشت مواد غذایی کشور نیز می‌باشد، سومین کنگره بین المللی بهداشت مواد غذایی را نیز در ابعاد بین‌المللی با شکوه هرچه تمام‌تر در روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران واقع در تهران، احمدآباد مستوفی برگزار خواهد کرد.

این کنگره فرصت بسیار مغتنمی برای حضور فعال و مؤثر متخصصان، صاحب‌نظران، اندیشمندان و فعالان حوزه بهداشت مواد غذایی، دانشجویان و صاحبان صنایع مرتبط به منظور تبادل نظر و دستیابی به آخرین اطلاعات، دستاوردها و یافته‌های علمی به حوزه بزرگ و پر اهمیت بهداشت مواد غذایی در کشور است.

در همین راستا هر روز حضور در همایش دارای ۵ امتیاز بازآموزی (۱۰ امتیاز برای ۲ روز متوالی) و ارائه مقاله در صورت حضور نیز دارای ۵ امتیاز بازآموزی (حداکثر ۱۰ امتیاز) برای اعضای سازمان نظام دامپزشکی در مقطع دکتری و بالاتر می‌باشد.

مهلت ارسال خلاصه مقالات به این همایش نیز تا پانزدهم اسفندماه ۱۳۹۶ می‌باشد و نتایج در بیستم فروردین ۱۳۹۷ در سایت همایش اعلام خواهد شد و پس از آن کار ثبت نام از پذیرفته‌شدگان آغاز و تا بیست و پنجم فروردین ماه ۹۷ ادامه خواهد یافت.

گفتنی است «دکتر محمدرضا صفري»، رئيس سازمان نظام دامپزشکي ج.ا.ا طي احکام جداگانه‌اي «استاد دکتر گیتی کریم» را به عنوان رئيس کميته علمي و «دکتر مجید جوانمرد» را به عنوان دبير علمی اين همایش را منصوب کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، نحوه ثبت نام و یا حضور در فضای نمایشگاهی می‌توانند به وب‌سایت این کنگره به نشانی www.ICFH2018.COM مراجعه نمایند.





نظر شما
ادامه