کد خبر: ۳۹۸۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر



بدنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر توزیع دارو خارج از شبکه رسمی پخش، موضوع توسط کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان بررسی و اقدام لازم جهت جلوگیری از تکرار این تخلفات انجام گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر سید رضا موسوی» رئیس اداره تشخیص و درمان این اداره کل، ضمن اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های انجام شده و رصد شبکه فروش دارو، محموله‌ای به ارزش تقریبی480 میلیون ریال شامل4 قلم انواع دارو که توسط یکی از فروشندگان غیر مجاز دارو به استان ارسال شده بود، در محل باربری کشف و با حضور پلیس آگاهی نیروی انتظامی و به دستور مقام قضائی استان، توقیف گردید.

دکتر سید رضا موسوی در ادامه گفت: با عنایت به بررسی‌های اولیه، داروهای مذکور تقلبی بوده و لازم است کلیه دامداران، مرغداران و آبزی‌پروران به منظور جلوگیری از ضرر و زیان و بروز تلفات ناشی از مصرف داروهای تقلبی صرفا با در دست داشتن نسخه معتبر به داروخانه‌های دامپزشکی مجاز در سطح استان مراجعه نمایند و از خرید دارو از واسطه‌ها و مراکز غیر‌مجاز خودداری نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد که هم استانی‌های گرامی در صورت مشاهده تخلفات داروئی مراتب را از طریق شماره تلفن 1512 به اطلاع شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها برسانند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
دارو ی دامپزشکی در چارچوب مصرف همکاران دامپزشک است و مصرف کنندگان ان در همین رشته هستند .
کشف این دارو ها از افراد مرتبط با دامپزشکی بوده است اگر معرفی شوند معلوم می شود .
نظر شما
ادامه