کد خبر: ۳۹۸۴۹

هیات مدیره ششم انجمن واردکنندگان دارو، افزودنی و مواد بیولوژیک دام برگزیده شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این انجمن، دکتر امیررضا بیدگلی، مهندس مهدی معصومی، مهندس کامیار منتصر، دکتر علیرضا مصطفوی، و عباس اسعدیان به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و مهندس تقی زاده به عنوان بازرس اصلی اکثریت آرا را به دست آوردند.

عصر سه شنبه سوم بهمن ماه ۱۳۹۶ سالن جلسات طبقه ششم ساختمان شماره دو اتاق بازرگانی تهران شاهد یکی از پرشورترین مجامع عمومی انجمن واردکنندگان دارو، افزودنی و مواد بیولوژِیک دام بود. در این مجمع که با حضور بیش از ۹۰%  اعضا برگزار شد، ابتدا آقایان میرباقری، نوذری و شهسواریان به عنوان اعضای هیئت رئیسه و خانم ها دکتر کارون و آجیلچی به عنوان ناظرین انتخاب شدند، بندهایی از اساسنامه در جهت توسعه عضوگیری مورد اصلاح اعضا قرار گرفت، از آقای ملکی مدیر امور تشکل های اتاق تهران بخاطر راهنمایی ها و حمایت های مستمر ایشان قدردانی به عمل آمد، گزارش عملکرد هیات مدیره در سال ۱۳۹۶ مورد بررسی و بحث و تصویب قرار گرفت.

سپس کاندیداها آقایان دکتر آجیلچی، دکتر بیدگلی، دکتر شادآرام، دکتر قمریان، دکتر مصطفوی، دکتر معتضدی، مهندس معصومی، مهندس منتصر و مهندس میرسلیمی و خانم دکتر کشاورز به نمایندگی از آقای اسعدیان به بیان سوابق و برنامه های خود برای اعتلا و ارتقا روزافزون انجمن پرداختند. عموم کاندیداها ضمن تایید و قدردانی از سیاست ها و برنامه های هیات مدیره های پیشین بویژه دوره پنجم، بر لزوم استمرار و تکمیل این سیاست ها و برنامه ها تاکید کردند. در خاتمه همه حاضرین آرا خود را در صندوق شفافی که بصورت نمادین توسط مهندس نوذری – از موسسان اصلی و عضو پرتلاش هیات مدیره دوره های مختلف – گردانده شد، انداختند.

پس از پایان شمارش آرا به ترتیب دکتر امیررضا بیدگلی، مهندس مهدی معصومی، مهندس کامیار منتصر، دکتر علیرضا مصطفوی و عباس اسعدیان به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و مهندس تقی زاده به عنوان بازرس اصلی اکثریت آرای اعضا را به دست آوردند. مهندس رضا میرسلیمی و دکتر پژمان آجیلچی نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره و دکتر سیامک گوهرخای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.



نظر شما
ادامه