کد خبر: ۳۹۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر -  رئیس و مدیرکل دفتر آبزیان سازمان دامپزشکی کشور و رئیس مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی در حاشیه کنگره بین‎المللی مدیریت بهداشتی آبزیان (4 و 5 آبان 89 - تهران) با حضور در غرفه حامیان حیوانات (مخالفان آزمایش بر روی حیوانات) از فعالیت‎های این گروه بازدید نمودند.

گفتنی است دکتر لطفی‎زاده در این بازدید خطاب به دکتر دستور گفت : حضور خانم دکتر روشنایی که دندانپزشک هستند به عنوان حامی حیوانات قابل توجه و قابل تقدیر است و امیدواریم دامپزشکان و بخصوص سازمان دامپزشکی در زمینه حمایت از حیوانات قدم‎های جدی‎تری بردارند.

 

دکتر دستور رئیس سازمان دامپزشکی و دکتر رامک روشنایی مدیر گروه مخالفان آزمایش روی حیوانات

دکتر روشنایی - دکتر لطفی‎زاده - دکتر دستور در غرفه حامیان حیوانات

توضیحات دکتر روشنایی درباره فعالیت گروه مخالفان آزمایش روی حیوانات

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر زرین آذر
|
-
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۶
0
0
با درود به دکتر دستور و دکتر لطفی زاده عزیز
میخواستم به شما برای حضورتون در غرفه مخالفان آزمایش روی حیوانات تبریک گفته و از شما تشکر نیز کنم. مایه افتخار و باعث شادمانی است که می بینیم استادان بزرگواری مانند شما چشمی باز و اندیشه ای روشن برای پذیرش تازه ترین ها ی جهان دارند. این همیشه به کمک بزرگواران و پیشروانی مانند شما بوده است که جامعه علمی ایران هم پا به پای جوامع پیشرفته از روشهای نوین در هر زمینه علمی بهره ور گردیده و افکار نوین را در اختیار سایر اساتید و مقامات علمی و همچنین عموم مردم قرار داده است. درود همیشگی بر شما.
در اینجا باید از کوششهای خستگی ناپذیر دکتر روشنایی و همکاران او مانند آرش مدرس نیز تشکر کرد که در این راه مهم قدم میزنند.
آلترناتیو های استفاده از حیوانات مدتهاست که در محافل علمی اروپا و امریکا نه تنها مورد بحث بوده بلکه بطور عملی نیز مورد استفاده قرار گرفته است و روز بروز میزان بیشتری از دانشگاهها و مراکز علمی را به خود جذب میکند. اینطور بگویم که راه آینده علم راه استفاده از آلترناتیوها بطور کامل خواهد بود.
با تشکر از وقت شما
و با احترام
گمنام
|
-
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۶
0
0
این آقای دکتر لطفی چقدر خوشش می آید همراه بارئیس سازمان عکس بگیرد خدا را شکر که نشریه حکیم مهر اینجوری راضی میگرددحتی عکسی درون حجره ای کوچک
دکتر علی رسولی
|
-
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۸
0
0
ضمن تشکر از فعالان این مجموعه که حقوق حیوانات را به نوعی به افراد جامعه بخصوص استفاده کنندگان از حیوانات برای کارهای آموزشی و تحقیقاتی گوشزد می کنند بدینوسیله پیشنهاد می شود بجای شعار Stop Animal Testing آن را به نحوی از کلیت خارج کرده و به 3Rs و شعار Stop Unnecessary/ Irrational Animal Testing معطوف شود. با تشکر

نظر شما
ادامه