کد خبر: ۳۹۶۰۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
 

اولین نشست هم اندیشی استادان مشاور انجمن های علمی – دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران 25 دی ماه در سالن شورای دانشکده و با حضور 11 نفر از استادان مشاور این انجمن ها تشکیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، در ابتدای این جلسه دکتر باهنر، معاون فرهنگی دانشکده ضمن خوشامدگویی به حاضران در خصوص دهمین جشنواره حرکت و افتخارات کسب شده به وسیله انجمن های علمی- دانشجویی دانشکده دامپزشکی  را ایراد کرد.

سپس دکتر زهرا اسدالهی، دبیر دبیران انجمن های علمی- دانشجویی دانشکده همزمان با نمایش یک اسلاید به ارائه گزارش  فعالیت های انجمن ها در سال تحصیلی 97-96 پرداخت. در ادامه دو کلیپ کوتاه به نمایش در آمد.

سپس استادان مشاور نظرات خود را در زمینه فعالیت های انجمن های علمی، محدودیت ها، راهکارهای برای تقویت انجمن ها، درآمدزایی، افزایش انگیزه در سه سطح اعضا، استادان و دبیران، همکاری و حمایت مدیر گروه ها و آموزش دانشکده از دانشجویان عضو انجمن ها، انجام طرح های پژوهشی، کم کردن بروکراسی اداری در جریان حمایت های مالی دانشگاه، پرداختن به امور خلاقانه و بین انجمنی، انجام فعالیت های منتج به خروجی در انجمن ها، داشتن اهداف حرفه ای، و فراهم کردن بسترهای شغلی مناسب برای پرورش و جذب و درآمدزایی دانشجویان  مطرح کردند.

در ادامه جلسه با توجه به استقبال از برگزاری چنین نشست هایی، تصمیم بر این شد تا این نشست ها به صورت منظم تری به کار خود ادامه دهد.

در پایان این جلسه نیز از «دکتر امید زهتاب ور» استاد مشاور انجمن آناتومی به خاطر  احراز عنوان انجمن علمی دانشجویی برتر و برگزیده بخش مسابقه در دهمین جشنواره حرکت لوح تقدیری از طرف دکتر وجگانی، رئیس دانشکده دامپزشکی اهدا شد.

 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Finland
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
حکیم مهر لطفا به خبراهای مهم در زمینه دنیای دامپزشکی بپردازید اخه این انجمن چه سودی به حال دامپزشکی داره .................... خود بنده از همین دانشگاه تهران با چندین مقاله و لوح فارغ التحصيل شدم و الان بیکارم..لطفا به بررسی مشکلات دامپزشکی و این صنعت بپردازید...و دانشجویان که هیچ اینده ای در این رشته ندارند
یک دانش آموخته دامپزشکی که بیکار نیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
اگر انجمن های علمی دانشجویی یک دانشگاه فعال باشند دانشجوهایی در آن دانشگاه تربیت میشوند که دارای توانایی هایی هستند که هیچگاه بعد از دانش آموختگی بیکار نمیمانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
سلام
حکیم مهر جان این انجمن ها خروجی خاصی نداره البته برای سرگرمی داشجویان خوبه که دنبال سیاست و سایر مسایل نروند
ضمنا این استاد مشاور دیگه چه صیغه ای هست
چند رزیدنت بیکار که دانشکده هم هیچ طرحی برای تربیت آموزشی و پژوهشی آن ها ندارد
خودم دانش آموخته دکترای تخصصی همین دانشکده هستم
صد افسوس که دوازده سالی از بهرتین سال های جوانیم حروم شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
انجمن های علمی دانشجویی بهترین بستر برای رشد و شکوفایی دانشجویان در هر رشته ای هستند
عضو انجمن علمی دانشجویی اگر در دوره عضویت فعال و پیگیر باشن به تجربیات و دست آوردهایی دست پیدا میکنن که قطعا بعد از پایان تحصیل بی کار نمیمونند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
همراه کردن اساتید با انجمن های علمی دانشجویی ایده بسیار خوبی است
ممنون از این پیگیری ها
ناشناس
|
Finland
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
از اساتید عزیز خواهش میکنم تمام وقت و تلاش خود را در سر کلاس درس و انواع ازمون های درمانگاهی و پیش درمانگاهی برای تربیت دانشجوی مفید و باسواد صرف کنند ..خواهشا ازمون های دامپزشکی مخصوصا ازمون جامع دامزشکی درست برگزار کنید .....................
نظر شما
ادامه