کد خبر: ۳۹۶۰۷
 

«رادیو صنعت طیور ایران» نوشت:

به رغم تذکرات شفاهی و کتبی به صنف اتحادیه مرغ و ماهی، بار دیگر مدیر این صنف نه تنها قیمت مرغ زنده را اعلام نمود، بلکه بازار مرغ زنده کشور طی ماه های آینده را نیز پیش بینی کرد!

«مهدی یوسفخانی» روز گذشته طی اظهار نظری عجیب گفت: من هشدار می‌دهم در صورت ادامه روند موجود، تولید مرغ کم خواهد شد و در نتیجه قیمت آن بالا می رود و همان بحرانی ایجاد می‌شود که در بخش تخم مرغ به وجود آمد و شاهد قیمت 15 هزار تومانی مرغ خواهیم بود. موردی که شاید تقاضای غیر مستقیم از بخش دولتی به منظور تسهیل روند واردات این محصول پروتئینی با ارزش باشد. موضوعی که به طور حتم ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره بخش تولید گوشت مرغ در کشور وارد نماید.

این اظهار نظرهای عجیب از صنفی که به گفته مدیر آن، بیش از 50 درصد از فعالین آن فاقد مجوز فعالیت رسمی و قانونی می باشند، پس از آن منتشر شده است که هفته گذشته انجمن صنفی و اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور در اقدامی مشترک از اعلام قیمت مرغ زنده توسط این اتحادیه اعتراض کرده بودند.

حال بایستی منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده، صنف تولیدکنندگان گوشت مرغ در کشور چه واکنشی را نسبت به این جهت گیری ابراز خواهند نمود.

 
 
نظر شما
ادامه