کد خبر: ۳۹۶۰۳

 

با ابداع و نوآوری یک سیستم ویدئوی مونیتورینگ در منزل برای صاحبان حیوانات خانگی، این حیوانات نیز همانند انسانها می‌توانند تماس‌های آنلاین ویدئویی با صاحب خود داشته باشند!

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، با استفاده از این تکنولوژی، هم‌اکنون صاحبان حیوانات می‌توانند از طریق گوشی همراه خود از این دستگاه استفاده نمایند. این ابزار با استفاده از دستگاه‌های صوتی و دوربین‌های تصویری ویدئویی HD، جهت نظارت و ارتباط با حیوان خانگی مورد استفاده واقع می‌شود.

 

از ویژگی‌های به روز شده این دوربین‌ها، تشخیص سگ‌ها و گربه و شروع خودکار ضبط ویدئویی از آنها می‌باشد. صاحب حیوان با مشاهده پیامی از اپلیکیشن فوق بر روی تلفن همراه خود، می‌تواند از زمان شروع ضبط این ویدئو به طور زنده حیوان خود را مشاهده نماید. همچنین وی می‌تواند این تماس را در گوشی خود ذخیره بنماید.

 

 

مدیر عامل شرکت Petcube و تولید کننده این نوآوری، می‌گوید: این ابزار خانگی و محصول صوتی و تصویری فعال، راهی است برای ارتباط زنده از راه دور با حیوانات خانگی و این بسیار هیجان انگیز است. ما تخمین می زنیم تا سال 2022، 40 میلیون خانواده صاحب حیوان خانگی، با استفاده از این دستگاه با حیوان خود در منزل ارتباط داشته باشند. در بهار امسال این دستگاه به صورت تجاری و به روز شده وارد بازار خواهد شد.

 
 
نظر شما
ادامه