کد خبر: ۳۹۵۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر



«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» ریاست سازمان دامپزشکی کشور در ادامه سفر خود به استان البرز به اتفاق دکتر مقدس مدیر کل حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور، دکتر علی اصغر شریفی مدیر کل دامپزشکی استان و جمعی از همراهان از واحد کارخانه تولید خوراک دام و طیور در نظرآباد بازدید بعمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این بازدید ابتدا مدیریت کارخانه ضمن خوش آمد گویی به مسئولین دامپزشکی کشور و استان حضور ایشان را در استان و در کنار تولید کنندگان مایه مباهات دانسته و گفت: تمامی تلاش مدیریت شرکت در جهت ارتقاء کیفیت محصولات بوده و در این راستا نظارت‌های دامپزشکی بسیار مثمر ثمر بوده است و از زحمات دامپزشکی استان تقدیر نمود.

در ادامه دکتر رفیعی پور نیز ضمن تشکر از تولید کنندگان داخلی در حوزه دام و طیور با اشاره به سیاست سازمان دامپزشکی کشور در حمایت از تولید‌کنندگان داخلی و افزایش کیفی محصولات و فرآورده‌های آن گفت: وظیفه خطیر دامپزشکی در جهت حفظ سلامت مواد خام غذایی و به تبع آن حفظ سلامت مصرف کنندگان است و این چرخه‌ای طولانی از مزرعه تا سفره مردم را شامل می‌شود.

وی با اشاره به وجود سرمایه عظیمی که در صنعت دام و طیور و آبزیان در گردش است افزود: حمایت از تولید داخل در جهت خودکفایی و ارتقاء تجهیزات و وسایل مورد نیاز کارخانجات تولید خوراک در جهت اشتغالزایی و حفظ سرمایه های انسانی کشور بسیار حائز اهمیت بوده و سازمان دامپزشکی کشور همواره در این راه در کنار تولیدکنندگان از این سرمایه ملی صیانت می‌نماید.

رئیس سازمان دامپزشکی سرمنشا سلامت محصولات خام دامی و مواد غذایی را در تولیدات با کیفیت کارخانجات تولید خوراک دام و طیور تحت نظارتهای دامپزشکی ذکر کرده و لزوم دقت نظر در کنترل و نظارت بر اینگونه مراکز را از ضروریات حوزه دامپزشکی دانست واضافه کرد در واقع امنیت غذای سالم در گرو زحمات دو حوزه دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی است.

وی در پایان راه برون رفت از مشکلات حوزه دام و طیور را جلوگیری از دو معضل اساسی قاچاق دام و فرآورده‌های خام دامی و جلوگیری از فعالیت تولیدی‌های غیر مجاز دانست.

در ادامه دکتر رفیعی پور و هیات همراه از بخشهای مختلف کارخانه خوراک دام و طیور بازدید کردند.


 




انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
..................، اینو دیگه کجای دلمون بگذاریم
ناشناس
|
Singapore
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
کسی میدونه حقوق مسوول فنی این کارخانه مدرن چقدره؟
نظر شما
ادامه